Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Een vriend vroeg of ik zijn SM-G530H (Samsung Galaxy grand prime duos) kon updaten want dit wou niet via de OTA update in android. De telefoon runde 4.4.4 en de update was naar 5.0. Ik hing hem aan mijn PC en begon de update via Kies 3. Dit ging allemaal goed totdat hij klaar was met de update, Toen kwam hij niet verder met opstarten dan het Samsung scherm met de naam van de telefoon en Powered by Android, Hierna werdt het scherm zwart. We kregen hem toen wel in download mode maar niet in recovery (kan zijn doordat we iets fout deden...)
Er waren al veel problemen met zijn telefoon en is al 3 keer naar de Mediamarkt terug geweest voor reparatie en de laatste keer kreeg hij de bon niet terug. De telefoon is gekocht bij Mediamarkt Duitsland en toen hij door de Mediamarkt gerepareerd werdt was de telefoon terug gestuurd naar china volgens mijn vriend. Toen de telefoon de laatste keer terug kwam van de reparatie was hij geroot, Dit was hij niet voor de reparatie (mijn vriend weet geen eens wat root is). De tekst achter op de batterij is in het Chinees lijkt het. Wat nu?
...

Relevante software en hardware die ik gebruik:
Kies 3
SM-G530H
...
Wat ik al geprobeerd heb:
Een dag in download mode laten zitten.
...

Alle reacties

• Speedmaster
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:50

Speedmaster

Make my day...

Je zou je eens kunnen inlezen op http://forum.xda-developers.com/ naar de mogelijkheden om met Odin een nieuwe rom erop te zetten.

Verwijderd

Topicstarter
Het is een telefoon van Mediamarkt Duitsland dus dan zou ik een duitse rom erop moeten zetten voor de SM-G530H of is elke rom voor de SM-G530H goed?

• Speedmaster
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:50

Speedmaster

Make my day...

Wat is er onduidelijk aan:

[ Voor 30% gewijzigd door Speedmaster op 25-08-2016 09:53 ]