WTF is in vredesnaam SuperLink?

Pagina: 1
Acties:

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-04 23:18

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Topicstarter
Ik ben er net achtergekomen dat mijn drive (Lite-On 12x10x40 maw 12102B) geen burnproof heeft maar Superlink, nu ben ik sterk gaan twijflen of ik hem niet terug moet brengen voor een "normale" 12x10x32 welke wel gewoon burproof heeft, of misschien zelfs de 16x brander van Lite-On, dus als iemand weet wat die technologie is en of ik het ondersteund ga zien dan hoor ik dat graag, want anders denk ik dat ik hem maar even moet gaan ruilen

Breek je nek voorzichtig

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

Bij mijn weten is Superlink een soort variant van Burnproof (dat door sanyo ontwikkeld is) maar dan van een andere producent. Ja voor de rest of het beter slechter even goed is dat weet ik niet ik heb enkel ervaring met Burnproof en daar ben ik tevreden over.

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:11
ik heb seamless link op m'n acer

werkt perfect :)

• Foxke
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
't heeft toch allemaal dezelfde functie, dus waarom zou dat slechter werken dan Burn-Proof??

Burn-Proof klinkt alleen wat bekender

Verwijderd

Ja, een beetje vreemd om je brander terug te brengen omdat-ie geen BurnProof heeft. Als je geen buffer-underruns hebt dan is het allemaal goed toch?
SuperLink is inderdaad een variant van BurnProof die minstens net zo goed werkt.

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-04 23:18

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Topicstarter
Ja ik heb er verder niet zoveel verstand van hoor, maar moet er voor elke variant niet anders geprogrameert worden? want als dat zo is dan heb ik meer vertrouwen in het feit dat BurnProof ingebakken word in nieuwe software, of is dit een hele rare gedachten kronkel?

Breek je nek voorzichtig

Pagina: 1