Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De PC zal vooral gebruikt worden om te gamen. Ik speel niet echt de heel zware games, maar hij moet wel voor een aantal jaren meegaan.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de €1500 is zowat de target prijs. Het mag iets meer zijn, liefst er onder.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Enkel mijn 1TB hardeschrijf, voor normale opslag.
De videokaart staat min-of-meer vast, deze wordt betaalt door iemand anders. Ik kan deze veranderen, mits de prijs niet wijzigt. Daarom ook dat ik een GTX1080 heb, ik weet dat dit overkill is.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
1 videokaart zal genoeg zijn. Voor ram zou ik toch graag 16GB hebben.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb niet echt een voorkeur van merken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Gewoon een normale grootte, geluid maakt niet heel veel uit... maar moet natuurlijk niet klinken als een vliegtuig dat opstijgt als je een spel opent.
Ik heb momenteel 2 schermen, maar ga mogelijk een 3de scherm bijhalen.
Ga je overklokken?
Ik wil de mogelijkheid tot overklokken ophouden. Maar waarschijnlijk niet.
Wat verwacht je van ons?[i]
Aangezien dit de eerste volledige PC is die ik samenstel, zou ik zeker willen weten dat alles bij elkaar past.
Ik ben zelf niet zeker van het moederbord en de voeding, hier sta ik zeker open voor suggesties.
Ik heb al wat rond gezocht en ben tot deze samenstelling gekomen. Ik sta open voor suggesties, leg ook uit waarom of wat ik verkeerd deed, ik leer graag bij.
Alvast bedankt voor de hulp en jullie tijd,
Mochten er vragen zijn, ik probeer ze zo snel mogelijk te antwoorden.
Formaldehyde (Michael)
De PC zal vooral gebruikt worden om te gamen. Ik speel niet echt de heel zware games, maar hij moet wel voor een aantal jaren meegaan.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de €1500 is zowat de target prijs. Het mag iets meer zijn, liefst er onder.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Enkel mijn 1TB hardeschrijf, voor normale opslag.
De videokaart staat min-of-meer vast, deze wordt betaalt door iemand anders. Ik kan deze veranderen, mits de prijs niet wijzigt. Daarom ook dat ik een GTX1080 heb, ik weet dat dit overkill is.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
1 videokaart zal genoeg zijn. Voor ram zou ik toch graag 16GB hebben.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb niet echt een voorkeur van merken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Gewoon een normale grootte, geluid maakt niet heel veel uit... maar moet natuurlijk niet klinken als een vliegtuig dat opstijgt als je een spel opent.
Ik heb momenteel 2 schermen, maar ga mogelijk een 3de scherm bijhalen.
Ga je overklokken?
Ik wil de mogelijkheid tot overklokken ophouden. Maar waarschijnlijk niet.
Wat verwacht je van ons?[i]
Aangezien dit de eerste volledige PC is die ik samenstel, zou ik zeker willen weten dat alles bij elkaar past.
Ik ben zelf niet zeker van het moederbord en de voeding, hier sta ik zeker open voor suggesties.
Ik heb al wat rond gezocht en ben tot deze samenstelling gekomen. Ik sta open voor suggesties, leg ook uit waarom of wat ik verkeerd deed, ik leer graag bij.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6600K Boxed | € 245,- | € 245,- |
| 1 | Gigabyte GA-Z170-Gaming K3 | € 125,50 | € 125,50 |
| 1 | Gigabyte GeForce GTX 1080 G1 Gaming 8GB | € 748,90 | € 748,90 |
| 1 | Cooler Master N300 (KWN1, windowed) | € 49,95 | € 49,95 |
| 1 | Cooler Master TX3 i | € 19,95 | € 19,95 |
| 1 | G.Skill Aegis F4-2400C15D-16GIS | € 68,46 | € 68,46 |
| 1 | Corsair CX550M | € 66,47 | € 66,47 |
| 1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 145,51 | € 145,51 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.469,74 | |
Alvast bedankt voor de hulp en jullie tijd,
Mochten er vragen zijn, ik probeer ze zo snel mogelijk te antwoorden.
Formaldehyde (Michael)