Aardlek klapt er uit als droger tussenin staat?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gasemans
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-10 16:25
Na het verbouwen van de zolder heb ik de wasmachine en droger weer terug geplaatst.
Alleen nu had ik de droger tussen een houten muurtje en de wasmachine staan. Daarvoor niet.
Elke keer klapte de aardlek er uit wanneer de droger bezig was. Dus ik opzoek al naar een nieuwe droger.

Nu moest ik toch nog achter de droger en was machine wezen dus had ik die weer verwijderd.

En weer terug geplaatst maar nu de was machine daar neer gezet en de droger er naast. Nu stond hij niet ergens tussen en had hij aan 1 kant ruimte.

En in eens is het probleem verdwenen.

Kan iemand me uitleggen wat het verschil hierin is?

Stekkers zitten op de zelfde manier er in. Dus dat is het niet.

Is het soms condens wat dan niet weg kan komen of zo?

• BadpunK
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:57

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

staat de droger met de behuizing strak tegen de wasmachine aan? Verder zou een paar foto's van de situatie ook fijn zijn. Kan nu namelijk noets zinnigs over zeggen. (Mijn glazen bol ligt namelijk nog thuis :))

Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.

• Obelink
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-11-2020
Word de droger op een of andere manier te warm?

[advertentie] gooi uw afgedankte USB sticks en SD-kaartjes van geringe capaciteit niet weg maar geef ze aan mij

• Ray
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-08 01:28

Ray

zitten de stekkers er echt precies gelijk in of toch 180 graden gedraaid. dat kan in een enkel geval net het verschil maken

• gasemans
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-10 16:25
Stekkers zitten er 100% gelijk in. Heb hem wel toen het probleem aanwezig was een keer 180 graden gedraaid. Maar zelfde resultaat.

Ruimte tussen droger en wasmachine is en was 10cm.
Zelfde tussen het muurtje en de droger toen. Daarin is niks veranderd.

Zal straks even foto maken.