Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Wat ga je met je laptop doen?
Wat is je budget?
699€ MAXIMUM
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Full hd 12-13"
Touchscreen
128gb ssd
Azerty
4gb ram maar moet makkelijk zelf upgradebaar zijn
Lange accuduur
Momenteel op de shortlist:
Asus zenbook ux305ca - 699€ maar hiervan is het ram geheugen gesoldeerd, dus dit is echt een bummer
Asuus zenbook flip ux360ca - 699€ (Promotie) maar vind deze enkel met qwerty en weet niet of geheugen uitbreidbaar is
Laptops zonder ssd mogen ook maar dan moet de hd makkelijk te vervangen zijn door een ssd (met het budget nog voor ogen). Maar ik vind hiervoor geen kandidaten met full hd touch scherm.
Ik heb de indruk dat 699€ net te weinig is voor men eisen maar mss komt iemand wel met een mooie combi op de proppen!
Spijtig dat de Xiaomi notebook airs (nog) niet beschikbaar zijn in belgie.
Wat ga je met je laptop doen?
Wat is je budget?
699€ MAXIMUM
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Full hd 12-13"
Touchscreen
128gb ssd
Azerty
4gb ram maar moet makkelijk zelf upgradebaar zijn
Lange accuduur
Momenteel op de shortlist:
Asus zenbook ux305ca - 699€ maar hiervan is het ram geheugen gesoldeerd, dus dit is echt een bummer
Asuus zenbook flip ux360ca - 699€ (Promotie) maar vind deze enkel met qwerty en weet niet of geheugen uitbreidbaar is
Laptops zonder ssd mogen ook maar dan moet de hd makkelijk te vervangen zijn door een ssd (met het budget nog voor ogen). Maar ik vind hiervoor geen kandidaten met full hd touch scherm.
Ik heb de indruk dat 699€ net te weinig is voor men eisen maar mss komt iemand wel met een mooie combi op de proppen!
Spijtig dat de Xiaomi notebook airs (nog) niet beschikbaar zijn in belgie.