Op vakantie welke boxen neem je mee?

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Fleshi
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08 21:21
Hallo,

Ik ga binnekort op vakantie :) :) met mijn vrienden. En ik neem mijn discman mee. Nu is mijn vraag welke boxen kan ik dan het beste kopen om toch nog een beetje fatsoenlijk geluid te hebben daar.
Ze moeten wel goedkoper zijn dan F100,-

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

labtecs van 100 pieken.. Prima sound voor de sjouw...

• Mystic_Jack
  • Niet online
Dan zal je goeie computerboxen moeten kopen, want onder de 100 gulden heb je niets anders, want je kan alleen actieve boxen gebruiken, geen passieve.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

• Metzie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:54

Metzie

Nyaano !

Ik neem gewoon me pc boxen mee (labtecs)
2 satelites + subwoofer, dan vervormd het geluid niet zo.

http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.

• Mystic_Jack
  • Niet online
Op woensdag 27 juni 2001 17:53 schreef Wekkel het volgende:
labtecs van 100 pieken.. Prima sound voor de sjouw...
Ja zulke, die zijn goed genoeg. :)

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:52
Misschien niet helemaal onbelangrijk? Moeten ze op batterijen werken?

• Fleshi
Daar dacht ik zelf ook aan, een stel boxen voor de computer. Ze mogen wel op stroom werken, want dat zullen we wel hebben in het appartement.

• Solosmots
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-08 10:50
Ja, of is een dikke loodaccu ook toegestaan ?? >:)

Verwijderd

Yup me ouwe labtecs gaan mee op vakantie wil toch wel een beetje overlast maken >:)

• Fleshi
Op woensdag 27 juni 2001 17:18 schreef Fleshi het volgende:
Hallo,

Ik ga binnekort op vakantie :) :) met mijn vrienden. En ik neem mijn discman mee. Nu is mijn vraag welke boxen kan ik dan het beste kopen om toch nog een beetje fatsoenlijk geluid te hebben daar.
Ze moeten wel goedkoper zijn dan F100,-
Ik heb eens rond gekeken, Paradigit heeft een setje te koop voor F59,- 380watt merk onbekend. Lijkt jullie dit iets, of is dit echt rommel, want een beetje redelijk moet het toch wel klinken. Ik weet dat het veel gevraagd is voor dat bedrag maar toch, een vakantie zonder muziek, bier en vrouwen is geen vakantie!!! :) :)

• Solosmots
Een beetje zal het wel klinken, maar verw8 geen zware bas die keihard door je maag te voelen valt..
Als je ze hard zet, zal de bas moeten terugdraaien om te voorkomen dat alles zwaaaar vervormt.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:40

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik vermoed dat een set labtec spin70's wel lekker is.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Fleshi
Op woensdag 27 juni 2001 18:16 schreef Fleshi het volgende:

[..]

Ik heb eens rond gekeken, Paradigit heeft een setje te koop voor F59,- 380watt merk onbekend. Lijkt jullie dit iets, of is dit echt rommel, want een beetje redelijk moet het toch wel klinken. Ik weet dat het veel gevraagd is voor dat bedrag maar toch, een vakantie zonder muziek, bier en vrouwen is geen vakantie!!! :) :)
Heeft er iemand toevallig ervaring met de boxjes van Paradigit??

• Tomas Zwinkels
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-11-2021

Tomas Zwinkels

graancirkels in m'n sokke

ik heb nog wel een set boxjes staan geen geweldige kwaliteit.. maar je mag ze dan ook voor 75 piek hebben.. zijn 250 wath (staat derop dan :) ) icq maar ff als je intresse hebt..

Heaven is overrated... -[Al 4.5 jaar hetzelfde Usericon]- ::Trots op zijn pasieve Got gedrag::

• JT
  • Laatst online: 17:19

JT

VETAK y0

Op woensdag 27 juni 2001 19:55 schreef digitaldead het volgende:
zijn 250 wath
Eej, die van mij zijn lekker 6000 watt :P

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

Kneem gewoon me Versterker en speakers mee:: zitten lekker in een huisje in the middle of nowhere :)

lekker blazen in de tuin ;)

Ik hoop alleen dat het nog in een auto past... :)

• Solosmots
En hoe zit dat met stopcontacten/230V?

• FFF
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 00:23

FFF

Op woensdag 27 juni 2001 18:16 schreef Fleshi het volgende:

[..]

Lol, 380 watt, bah wat ze er tegenwoordig allemaal wel niet opzetten, denk je nou echt dat dat zoveel is???
ik heb die laptec set, met de grootste sub, en 2 speakers, kost 400,- eerst, nu nog 350+ geloof ik, die sub is nog geen 60 watt ofzo, rekenmaar dat hij die 380 watt eruit speeld bah, dat sommige mensen daar nog intrappen, denken meteen een pa set in huis te halen. lol. Reken maar niet dat dat lekker blaast, zeker niet als je hem een beetje hard zet.

• mollie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-01 22:22

mollie

ik denkdat iedereen dat ongeveer wel weet..maareh ik gebruik altijd een labtec setje van 50 piek ..komt een aardug geluidje uit maar je kan er geen feestje mee bouwen ...ik denk dat het voor rond die 50/75 piek allemaal niet zoveel verschil maakt

mollie

• psilo
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-02-2025
labtecs moeten wel goed zijn, ik heb ze vorig jaar ook meegenomen

Verwijderd

Ik neem alleen een bierbox mee.
En dan ga ik wel van jullie muziek genieten >:)

• Fleshi
Oke ik weet genoeg, bedankt voor al jullie reacties :) :)

Verwijderd

Ik neem mijn Sennheiser HD210 Headphones mee (zijn wat steviger dan de Sennheiser HD580, en dicht, dus lekker afgesloten in het vliegtuig en auto).

Speakers neem ik ook mee, Altec Lansing ACS44, prima sound en niet zo kankerbrak als die shit Creative prullen.

• AlvaK
  • Niet online
3 jaar geleden heb ik samen met een vriend van me van onze pc's een leuk pctje gemaakt voor op vakantie. Kleine mini-tower en, 4 gig mp3's en een boombox van marquant en m'n Sony versterker.
En wed maar dat we het hardst gingen van de camping >:)
(niet dat die camping zo groot was, maar oké) :)

• JT
  • Laatst online: 17:19

JT

VETAK y0

Op donderdag 28 juni 2001 18:31 schreef SiCnEsSs het volgende:
kankerbrak als die shit Creative prullen.
I couldn't agree more })

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

Ik neem altijd mijn discman met adapter en een paar computerboxen mee (ook met adapter) een paar dingen die ook aardig voor op me slaapkamer doen en zwaardere boxen zijn leuk, maar deze dingen kunnen hard zat voor een apartement.
Heb al klachten genoeg gehad met dit setje.

• TheGhostInc
  • Niet online
Ander ideetje:
Je scoort ergens een versterkertje van 2*50 watt, 2de hands kost dat geen klap, je haalt bij conrad een paar bas speakertjes, of kijkt wat je zo van jan en alleman kan krijgen, je gooit alles in een houten kist, netsnoer eraan, en je hebt een portable geluidsinstallatie. Evt een autoradio erin.

Dan heb je een redelijke bak geluid, en die is qua hardheid niet te vergelijken met PC-speakers.

Verwijderd

Vorig jaar hadden we een camping zonder stroom, daarom het volgende setje gemaakt
Accu-->auto versterker (200watt)--> 2X120 watt autospeakers, houte kistje om de speakers en klaar, ging zelfs mee de bus in *D kosten vielen best mee
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/team.merlin/foto/r032.jpg

• Verbal Kint
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-05-2025

Verbal Kint

The man with the plan

Ik neem de speakertjes mee die standaard in de Ford Ka van m'n schoonmoeder zitten ingebouwd!

(en de auto neem ik natuurlijk ook mee btw :) )

Great minds think alike!

Pagina: 1