Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-11 13:06

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Ik heb op dit moment een Oukitel U10, met Android 5.1. Nu gebruik ik in de vrachtwagen een Bleutooth FM transmitter als handfree en mp3 speler. Bij deze telefoon hoor ik de beltoon over de radio als de telefoon gepaired is. Maar omdat ik de radio niet altijd op de zender van de transmitter heb staan, mis ik nu wel eens een oproep. Is er een manier om ook de beltoon over de telefoonspeaker te krijgen?

Op google is er niks te vinden, omdat dit met een normaal handsfree systeem geen probleem is.

---RAWE CEEK!!!---

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-11 12:18
Onderstaande instellingen ook al gevonden?

Afbeeldingslocatie: https://i.stack.imgur.com/xShqC.png

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Daar heb ik alles aangevinkt staan, omdat ik de telefoon voor muziek en MP3 gebruik.

---RAWE CEEK!!!---

• Marco
NoFearCreations schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 20:02:
Daar heb ik alles aangevinkt staan, omdat ik de telefoon voor muziek en MP3 gebruik.
En daar moet je 'phone audio' dus uitzetten, want dat zijn je telefoongesprekken.

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 20-11 15:36
Marco schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 08:02:
[...]

En daar moet je 'phone audio' dus uitzetten, want dat zijn je telefoongesprekken.
Maar dan werkt het handsfree bellen in het geheel niet en volgens mij wil TS nog wel kunnen bellen op die manier ;)

Het probleem zit in de transmitter want die wordt gezien als een draadloze koptelefoon/speaker, als deze correct als een carkit zou worden herkend was dit probleem er niet.

[ Voor 7% gewijzigd door MicGlou op 27-08-2016 08:16 ]

• Marco
Ik vermoed dat de FM-transmitter geen ingebouwde microfoon zal hebben, dus bij telefoongesprekken werd dan al de microfoon van de telefoon zelf gebruikt.

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Transmitter heeft wel een ingebouwde microfoon. Mijn vorige Chinaphone had dit probleem niet, dus ik vermoed dat het een software iets is. Zal maandag is met die bluetooth instellingen spelen. Hoopte dat er een soort app was die de beltoon over de speaker kan forceren.

---RAWE CEEK!!!---

Pagina: 1