Wie kent Nanebocup en wat is het?

Pagina: 1
Acties:

• digitweak
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 01-08 11:45
Bij cq na een update van DIVX kreeg ik een installatiescherm voor "Nanebocup" of dat geinstalleerd moest worden.
Dat zei me niks en een kennis van me die toevallig naast me zat ook niet (iemand met Linuxkennis die ook wat moest wijzigen op dezelfde pc) zei het ook niks.
Installatie geweigerd, update DIVX gedaan en toen toch even gekeken wat we er wat over konden vinden.... helemaal niks.Ook in combinatie met DIVX niet.
Ook maar downloadmap bekken .Pc had recent een nieuwe W7 installatie en Linux gehad dus schoon. daarna register nagekeken. Niets te vinden.
Maar omdat we die naam wel drie keer bekeken hadden weten we zeker dat er echt Nanebocup stond.

Wie zegt het wel wat? We zijn benieuwd.

Peter

• DJMaze
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Het is een super vaag "optional offer", er gebeurt alleen niks mee (net getest op een XP VM).

Maak je niet druk, dat doet de compressor maar

• digitweak
Knap dat je er wat over gevonden hebt (ik vind er nog steeds niks over).
AVG vond op mijn S5 er ook iets over en de waarschuwing was dat iets wat op het klembord stond door "nanebocup" gelezen kon worden.
Dus wat het nou is, of beter waar het een onderdeel van uit maakt is mij nog niet duidelijk.
Jij wel meer info?

Ps, dank voor je hulp.

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Update van DIVX ?
Ik gebruik OpenVLC voor al mijn video content.

Rare divx codec packs installeer ik allang niet meer.

• digitweak
VLC staat er ook op. Update DIVX was me te vlug af. Moet het er nog af gooien. Maar nog geen bewijs dat DIVX iets met dat nanebocup te maken heeft (en DIvX staat niet op mijn smartphone.....)