Wijziging User Review - Skunkmaster DTwice

Pagina: 1
Acties:
  • 801 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DTwice
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-10 15:52
Beste Mod,

In het kort.

18 augustus 9:51 uur
Eerste DM richting Skunkmaster omtrent het geheugen dat ik graag wil kopen van hem.

10:10 uur
Bericht terug van Skunkmaster: Deal is rond. Meneer geeft mij zijn rekeningnummer.

12:37 uur
Geld overgemaakt aan Skunkmaster.

19 augustus 17:29 uur
Bevestiging geld staat op de rekening, pakketje gaat op de post.

23 augustus 17:05
Bericht van Skunkmaster de koop gaat niet door wegens "privé omstandigheden".

Na dit laatste bericht ben ik wat dieper in de beoordelingen gedoken die mede tweakers op zijn advertenties hebben achtergelaten. En wat blijkt, meneer gebruikt de "koop gaat niet door wegens privé omstandigheden truc vaker".

Hierna heb ik een negatieve review bij hem achtergelaten. Waarna hij (in eerste instantie) ook een negatieve review (vol onwaarheden) bij mij achter liet. Nadat ik hem via DM heb verzocht om deze review aan te passen. Veranderde deze waarachtig in een positieve review. Echter wat mij nog steeds steekt is dat Skunkmaster mij een 3 sterren geeft voor communicatie. Wat volkomen onterecht is naar mijn mening. Aangezien ik naar mijn weten correct heb gehandeld ik reageerde vlot op zijn berichten en heb het geld z.s.m overgemaakt. Ik verzoek u om al mijn beoordelingen te bekijken.

Ik zou graag hebben dat een Mod naar onze berichtenstroom keek en vanuit daar een beslissing kan nemen om zijn beoordeling bij mij aan te passen c.q. te verwijderen. Mocht dezelfde mod het noodzakelijk vinden om mijn beoordeling van Skunkmaster zijn advertentie aan te passen c.q. te verwijderen zij dat zo.

U bent bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onnodig zwartmaken vind erger dan een slechte beoordeling ja ik geef toe dat dit vaker is gebeurt maar daar kan ik niets aandoen als ik met een hernia op bed lig en verder geen familie heb.

Indien een modder de zwartmakerij die op mijn beoordeling staat van DTwice weg kan halen ben ik al zeer tevredenten.

Een 3 is een voldoende ik ga hem geen 5 sterren geven hoe hij mij toeschrijft en bedreigt.

edit (excuses voor de taalfouten zit achter mijn telefoon) :+

Alvast heel erg bedankt voor het bekijken van deze zaak.

Skunkmaster.

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2016 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:42

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Graag samen even via DM tot een besluit komen, zie BELANGRIJK: Nieuwe procedure voor V&A Feedback aanpassen

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MicroKid, Dtwice wil niet meewerken ik heb netjes een voorstel gedaan

maar ik krijg alleen agressieve DM's terug ik accepteer dit gedrag niet en maakt mij super zwart alof hij of een witchhunt doet

graag mijn negatieve review verwijderen aub van Dtwice

Ik kan er niet tegen dat ik een behoorlijke smet op mijn beoordeling heb. En dat ik voor leugenaar en oplichter word zwart gemaakt.

Aub help mij.

U kunt alle Dm,s lezen aub

ik dank u hartelijk !

Ik wil mij graag beroepen op :

"Komen beide partijen er niet samen uit, dan kan je dit melden in het topic en hierbij een verzoek doen tot bemiddeling. Een admin zal dan, mits hier tijd en gelegenheid tot is, de gevoerde DM communicatie bekijken en een bindende uitspraak doen."

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2016 04:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DTwice
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-10 15:52
Eerst kon je het product niet leveren omdat je een "hernia" hebt gekregen (wat je niet tegen hield om toch berichten te plaatsen). Echter daarna verander je het in je beoordeling bij mij naar "ik ben ziek geworden" wat is het nou? Moeilijk om dezelfde leugens vast te houden? Vervolgens een paar dagen later krijg je een nieuwe positieve review. Blijkbaar was de "hernia" toch niet zo ernstig.

@MicroKid mocht je beslissen om welke reden dan ook mijn review bij hem te veranderen c.q. deleten, verander c.q. delete dan ook a.u.b de review van hem bij mij. Ik communiceer namelijk altijd netjes en correct tenzij ik onrecht bespeur. Meneer doet het voorkomen als agressie maar ik scheld niet ik uit alleen mijn ongenoegen. Ik ben er onderhand wel klaar mee en heb geen zin meer om hier tijd en energie in te stoppen. Dit is zo langzamerhand een welles nietes spelletje aan het worden.

Verwijderd

Is het nog mogelijk beide beoordelingen te verwijderen?

Bedank alvast hiervoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:42

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Zoals ik het zie was er een geldige overeenkomst tussen jullie. Skunkmaster had dus moeten leveren. Als je dan weet dat je een hernia hebt moet je ofwel geen advertentie plaatsen, of goed communiceren. Beide heb je nagelaten, en dat wordt onderbouwd door het feit dat je dit al vaker verzuimd hebt. Ik vind de beoordeling van DTwice dus op zijn plaats en laat deze staan. De beoordeling van Skunkmaster zal ik verwijderen.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.