Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• john_doe123
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 08-03-2023
Ik vraag mij af of iemand mij wat meer over deze laptop zou kunnen vertellen. De specificaties zien er goed uit, eigenlijk te goed voor de prijs lijkt mij. Werkt deze laptop goed? Of heeft deze last van bepaalde problemen? Ik heb nergens goede reviews kunnen vinden over deze laptop en de laptop lijkt mij te goed om waar te zijn.

Als iemand ervaring heeft met deze laptop of misschien een goede review heeft kunnen vinden, zou ik het erg op prijs stellen als je dat zou delen met mij. :)

link laptop: pricewatch: Acer Aspire E5-752G-T776

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reepje
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
Zal wel een modelletje zijn dat eruit gaat, nog met windows 8.1, een een amd cpu dus goedkoper.

Groot scherm, dus zwaar ding.

Ik zou zeggen, ga eens bij de media markt langs om hem te bekijken.

• john_doe123
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 08-03-2023
Hey bedankt voor je reactie!

Wat mij toch niet fijn zit is dat zelfs met de amd cpu(die wel rond het niveau van een i5 zit), windows 8.1 en het gewicht het nog steeds niet het prijsverschil verklaart. Deze laptop is een voorbeeld: http://www.laptopshop.nl/...ml#product_specifications

Deze heeft wel windows 10 erop en een wat betere processor maar de goedkopere laptop heeft meer opslagruimte, meer RAM en een IPS scherm dat iets beter is dan een TN paneel. In mijn ogen moet er dan wel iets mis zijn met de goedkopere laptop wat je niet in de specificaties zo kan vinden...

Ik wacht nog even wat andere reacties af. Word ik daar nou niks wijzer van of reageert er niemand meer dan ga ik wel even bij mediamarkt langs zoals je al voorstelde. :)

• Reepje
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
Wel, het is toch een laptop die altijd tegen de 900 euro heeft gekost?
Denk dat de media markt gewoon van een rest partij af wil, en laat de prijs zakken. Nog bij 3 winkels te koop, dus ben er snel bij (of niet natuurlijk)

En misschien is er wat mee, je (ik) weet het niet.
Je moet maar net zin hebben in een 3 kg zware laptop.