Creative Geforce Annihilator Pro + dual display ?

Pagina: 1
Acties:

• o0SmOkE0o
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik heb vandaag 2e hands een Geforce DDR gekocht. F100,- is niet veel, dus ik durf deze meer te tweaken dan een kaart van F1000,- ;)

Als ik op de kaart kijk, is er "rekening" gehouden met een tweede VGA-Monitor uitgang.

Stel, ik soldeer hier een uitgang op en weet ergens een BIOS te vinden waar de 2e VGA uitgang van enabled is, heb ik dan Dual Display ?

Volgens mij wordt het Dual Display gedeelte toch door de Geforce chip afgehandeld en is er geen extra hardware voor nodig?

En stel dat dit board gelijk is aan het reference design van Nvidia, zou ik een BIOS van een andere Geforfe DDR kaartje kunnen pakken die wel standaard van twee VGA uitgangen voorzien is en dus op deze manier een Creative Geforce Annihilator Pro + Dual Display >:) kunnen maken !

Is dit nu een juiste denkwijze of zie ik iets over het hoofd ?

• Melvin15397
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
Ik denk et niet, want alleen de geforce 2 mx heeft de twinview functie. Die plaatsen die je ziet zitten is waarschijnlijk voor een DVI aansluiting.

• o0SmOkE0o
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Dus de Geforce 256 GPU heeft dus geen ingebakken Dual Display ? Maar het PCB-tje heeft wel de (extra) aansluiting voor een VGA connector of kan hier ook een DVI uitgang op ?

Hoe dan ook? Is Dual Display uberhaupt mogelijk op een Geforce 256 of moet er extra "hardware" bij komen ?