eerst een kleine toelichting. De laptop die ik wil uitzoeken is voor een vriend van mij de HBO bouwkunde gaat doen. Deze vriende heeft momenteel zelf ook een bedrijfje lopen met het tekening van 2d & 3d kaarten.
Wat ga je met je laptop doen?
[i]De laptop word gebruikt voor autocad 2D & 3D verder zijn er van de school nog een paar aanbevolen specificaties doorgegeven:
Processor: Qaud-core I7
Ram : 16Gb
Videokaart: Dedicated OpenGl 2.0 compatible grafische kaart mmet internn van 1024mb met grafische kaart van Nvidia Quadro of AMD FirePro. (dus ik neem aan dat ze bedoelen een Qaudro kaart is beter dan een Nvidea GTX (gaming kaart))
hardeschijf : ssd 250gb
Schermresolutie : 17,3" full hd
ik heb momenteel 2 laptops gevonden die mij wel geschikt lijken :
De eerste had ik gevonden op de best buy guide van augustus Link best buy guide
HP Pavilion 15-bc035nd
MSI Workstation WT60 2OJ-877NL
Mijn RML kreeg ik niet werkend dus dan maar zo sorry hiervoor.
Wat is je budget?
mijn budget licht momenteel op MAX 1400,- maar het liefste zit ik rond de 1200,- .
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
de laptop word veel meegenomen naar school en dergelijke als dit niet de planning was dan had ik een pc in elkaar gezet.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik ben zelf altijd goed te spreken over Nvidea / Asus / HP / MSI / Lenovo maar dit is voor mij niet echt een probleem als het een ander merk zou zijn.
Wat ga je met je laptop doen?
[i]De laptop word gebruikt voor autocad 2D & 3D verder zijn er van de school nog een paar aanbevolen specificaties doorgegeven:
Processor: Qaud-core I7
Ram : 16Gb
Videokaart: Dedicated OpenGl 2.0 compatible grafische kaart mmet internn van 1024mb met grafische kaart van Nvidia Quadro of AMD FirePro. (dus ik neem aan dat ze bedoelen een Qaudro kaart is beter dan een Nvidea GTX (gaming kaart))
hardeschijf : ssd 250gb
Schermresolutie : 17,3" full hd
ik heb momenteel 2 laptops gevonden die mij wel geschikt lijken :
De eerste had ik gevonden op de best buy guide van augustus Link best buy guide
HP Pavilion 15-bc035nd
MSI Workstation WT60 2OJ-877NL
Mijn RML kreeg ik niet werkend dus dan maar zo sorry hiervoor.
Wat is je budget?
mijn budget licht momenteel op MAX 1400,- maar het liefste zit ik rond de 1200,- .
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
de laptop word veel meegenomen naar school en dergelijke als dit niet de planning was dan had ik een pc in elkaar gezet.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik ben zelf altijd goed te spreken over Nvidea / Asus / HP / MSI / Lenovo maar dit is voor mij niet echt een probleem als het een ander merk zou zijn.
JozuaR