Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Vraag

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-11 22:26

JT

VETAK y0

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een budget sport smartwatch. Nu heb ik al flink rondgeklikt maar ik heb nog niet gevonden wat ik zocht. Vandaar dat ik op zoek ben naar hetgeen jullie misschien weten. Eisen:
- Hartslag meting
- Whatsapp afzender kunnen lezen
- Notificatie dat de telefoon gaat
- Bruikbaar met 3rd party apps
- < ~27 euro, ivm invoerkosten

Calorieverbranding is zeer gewenst evenals slaap tracken maar niet vereist.

Enige wat ik tot nu toe heb kunnen vinden is de D21 bij GearBest. Bij de vragen staat dat Endomondo wordt ondersteund wat de suggestie wekt dat andere apps worden ondersteund. In een videoreview op Youtube staat echter weer dat dit niet het geval is. Nog weer een Amazon review van iemand stelt dat enkele 3rd party apps ermee werken.

Heeft er iemand nog andere suggesties?

[ Voor 5% gewijzigd door JT op 31-08-2016 20:48 ]

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Beste antwoord (via JT op 01-09-2016 20:13)

• Zenow
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-10 15:34
Je zegt whatsapps kunnen lezen. Ik neem aan dat je bedoelt op het scherm van de hartslagmeter? als je dan ook nog 3rd party apps wilt, heb je het niet meer over een budget sporthorloge, maar kom je vanzelf bij de echte sporthorloges van Garmin, Polar, Suunto en TomTom. Bij die budgetprullen kun je er donder op zeggen dat ofwel de hartslagmeting slecht is, ofwel de andere eisen niet voldaan worden. Je whatsapp berichten lezen is geavanceerde functionaliteit die je niet vindt op zo'n budget ding, hooguit brandt er een lampje ALS er iets binnenkomt, maar de tekst lezen zal niet lukken. Op '3rd party apps': wat bedoel je daarmee? Wil je die op het horloge installeren? Als ze zeggen dat de hartslaglezer er 'compatible' mee is, kan het ook betekenen dat de bestanden van de hartslagmeter in zo'n 3rd party app handmatig kan worden ingelezen. Veel gedoe naar elke training. Reken niet erop dat je iets op het horloge zelf kunt installeren.

Alle reacties

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:07

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Aankoopadvies dus schopje naar MAA

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:32
Je kunt hier eens tussen snuffelen of je iets ziet, maar gezien je budget is de keuze erg beperkt: http://www.banggood.com/search/sport-smart-watch.html

• JT

JT

VETAK y0

Topicstarter
Banggood en Gearbest zijn de 2 websites waar ik al had gekeken. Nu zijn er nog genoeg andere Chinese webshops maar bij gebrek aan een fatsoenlijke filter mogelijkheid moet je dan honderden producten gaan bekijken :( Daarom was ik benieuwd of iemand anders een suggestie heeft.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

Acties:
  • Beste antwoord

• Zenow
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-10 15:34
Je zegt whatsapps kunnen lezen. Ik neem aan dat je bedoelt op het scherm van de hartslagmeter? als je dan ook nog 3rd party apps wilt, heb je het niet meer over een budget sporthorloge, maar kom je vanzelf bij de echte sporthorloges van Garmin, Polar, Suunto en TomTom. Bij die budgetprullen kun je er donder op zeggen dat ofwel de hartslagmeting slecht is, ofwel de andere eisen niet voldaan worden. Je whatsapp berichten lezen is geavanceerde functionaliteit die je niet vindt op zo'n budget ding, hooguit brandt er een lampje ALS er iets binnenkomt, maar de tekst lezen zal niet lukken. Op '3rd party apps': wat bedoel je daarmee? Wil je die op het horloge installeren? Als ze zeggen dat de hartslaglezer er 'compatible' mee is, kan het ook betekenen dat de bestanden van de hartslagmeter in zo'n 3rd party app handmatig kan worden ingelezen. Veel gedoe naar elke training. Reken niet erop dat je iets op het horloge zelf kunt installeren.

• JT

JT

VETAK y0

Topicstarter
Zenow schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 17:59:
Hmmm, ok. Ik heb een eis bijgesteld, namelijk niet het bericht kunnen lezen maar de afzender kunnen zien (en anders alleen kunnen zien dat je een whatsapp berichtje hebt). Verandert dat nog iets in het totaalplaatje?

[ Voor 79% gewijzigd door JT op 31-08-2016 20:50 ]

Ecodan warmtepomp

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-11 12:32
JT schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 20:49:
[...]

Hmmm, ok. Ik heb een eis bijgesteld, namelijk niet het bericht kunnen lezen maar de afzender kunnen zien (en anders alleen kunnen zien dat je een whatsapp berichtje hebt). Verandert dat nog iets in het totaalplaatje?
Hoe wil je daar dan een app opzetten? Als je een afzender van een WA bericht wilt zien, dan zal er een soort app geinstalleerd moeten worden. Dan gaat het opeens belangrijk worden welk OS er op het horloge draait. Op zo'n China ding zal geen OS draaien waar verschillende apps voor te vinden zijn vermoed ik.

• JT

JT

VETAK y0

Topicstarter
Ik dacht, wellicht dat er met standaard API's iets gedaan kan worden. Maar ik denk dat ik mijn eis ga bijstellen naar zien door wie je gebeld wordt. Ik wil op zich best 30 euro uitgeven voor iets als dat er is maar dan ben je gelijk 50 euro kwijt inclusief belasting en inklaring ;(

Ecodan warmtepomp

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 04-11 18:58
De Xiaomi Band 2 lijkt mij toch de enige echte keuze hier. Doet eigenlijk alles wat je wil en ook voor de prijs die je wil uitgeven.

[ Voor 38% gewijzigd door Luca op 12-09-2016 14:40 ]

• JT

JT

VETAK y0

Topicstarter
Is helaas 33+ dollar.

Ecodan warmtepomp

• J8S
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 09-11 17:59

J8S

Heb er pas eentje besteld bij geekbuying.com. Koste me 32,-- incl. verzekering.
Kreeg het pakketje binnen en de theoretische waarde was 20 euro. Doen Chinese webshops volgens mij best vaak. Zorgt ervoor dat je geen invoerrechten hoeft te betalen.

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:28
Mijn vriendin is hier toevallig lang mee bezig geweest na een aantal prul dingen (< 50 euro) gehad te hebben. Conclusie is dat die ze nu heeft van 150+ euro pas werkt zoals ze wilt. Denk dat jouw budget en wensen te ver uit elkaar liggen.

Inventaris - Koop mijn meuk!

Pagina: 1