Firefox cache2\entries 70 GB?! en kan niet worden verwijderd

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esso21
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 30-09 15:48
Hallo mensen,

Ik was mijn desktop aan het opruimen en met treesize kwam ik opeens een onverwachts hoog opslag gebruik in mijn %appdata% folder.

Na zoeken bleek dat, bestaande uit 70 GB:

C:\Users\Ikzelf ;) \AppData\Local\Mozilla\Firefox\Profiles\vb16lyki.default\cache2\entries

te zijn. Ik kan de map zelf niet openen maar met eigenschappen kan ik wel zien hoeveel erin zit e.d.

Ccleaner neemt hem niet mee, handmatig kan ik hem niet verwijderen. Als ik verwijderen doe via rechtermuis gebeurt er werkelijk niets, en als ik hem probeer te openen geeft hij de foutmelding Map of bestand is beschadigd en onleesbaar.

Wie o wie kan mij helpen?

Alvast bedankt!

Emiel

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:25

heuveltje

KoelkastFilosoof

Komt enigzins bekend voor :P
heuveltje in "WTF (!?) - Deel je ervaringen bij WTF situaties - Deel 8"

Maar ik zou eens beginnen met firefox af te sluiten, dan proberen te verwijderen.
ALs dat nog niet lukt, draai dan eens een error check op je hd. klinkt alsof er wat weesbestandjes rondzwerven.

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-10 11:20
Probeer Firefox eens geforceerd af te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esso21
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 30-09 15:48
Bedankt voor jullie snelle reacties!

Ik heb al geprobeerd met een afgesloten firefox te verwijderen, alles binnen die mappen verdween, op deze explicite na. Ik heb ook een nieuw profiel aangemaakt en toen geprobeerd, werkte ook niet.

Ik ben vergeleken de meeste van jullie een leek maar de eenvoudige stappen kan ik nog wel ^^

Hoe zou ik een errorcheck op de hd kunnen uitvoeren? Hier ben ik dus wel weer een leek voor!

Neem aan dat ik hiermee ook flink de fout in kan gaan?

[ Voor 6% gewijzigd door Esso21 op 24-08-2016 15:34 ]