• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11:59
Heeft iemand ervaring met LC-Power LC-GC-1 stoel of GC-2? Ik ben op zoek naar 2 goede bureaustoelen voor achter de pc's en deze is redelijk goed geprijsd en ziet er goed uit alleen reviews zijn maar sporadisch te vinden (en in het Pools ;))

Ik ben zelf 1.86 en 105 kilo en deze stoel moet mij dus prima kunnen "dragen". Aangezien ik er 2 moet hebben (ook 1 voor de vrouw) is deze dan qua prijs nog te handelen en misschien heeft iemand hier ervaring met deze stoel.

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Ik heb deze reactie afgesplitst uit PC Bureaustoel in TL. Vanaf nu kunnen we hier verder.

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

• Azer
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Ik heb geen ervaring met de stoel die jij noemt, maar ik heb wel recentelijk een Arozzi Toretta gaming stoel gekocht. Een groot voordeel van deze stoel is dat het zitgedeelte van stof is in plaats van leer. Dat vind ik een stuk fijner zitten dan een leren stoel met dit weer.

Zelf heb ik hem gekocht bij Alternate in Barendrecht, die hadden hem namelijk in de showroom staan waardoor ik hem even kon proberen. Ze hadden overigens ook nog een aantal stoelen staan van DXRacer en een paar andere merken.

• Carthrax
Ik zat inderdaad te denken of aan deze of aan de wat goedkopere Arozzi Monza. Ik heb niet veel ervaring met dit soort stoelen en aangezien ik nogal brede schouders heb wil ik niet direct meer dan zo'n 220 euro uitgeven aan een stoel als probeersel.
Ik zag al in de review van Linustechtips over de Toretta dat deze voor mensen met bredere schouders niet super waren omdat je schouders naar voren worden gedrukt.
Dus misschien dat ik dan eerst voor de Monza moet gaan om goed te kijken of dit soort stoelen wel voor mij geschikt zijn.

• Carthrax
Ik ben toch eerst maar voor de goedkopere Arozzi Monza gegaan. Azer bedankt voor het advies ;)
Topic mag gesloten worden.