Hallo Tweakers,
Neus hier al enige tijd rond, maar ga toch maar een keer jullie hulp inschakelen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil in de woonkamer mijn Raspberry Pi en XBOX 360 gaan vervangen voor een mini-itx systeem. Het systeem moet Kodi gaan draaien als HTPC en het enige dat ik eigenlijk wil gaan spelen op dit systeem zijn FIFA 17 en F1 2016.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb geen absolute maximum prijs, maar budget is 500-600 euro. Mijn wenslijst valt nu wat duurder uit, maar ik denk dat het met jullie hulp misschien nog wel iets goedkoper kan.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee niet specifiek
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het moet een klein systeem zijn dat in de TV- kast pas. Zie de wensenlijst voor wat ik nu heb samen gesteld. Ben bang dat dit misschien een beetje overkill is voor de huidige toepassing.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen specifieke voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst een stil klein systeem dat ook nog enigszins energiezuinig is.
Ga je overklokken?
Ik ga niet overklokken, systeem moet in principe KODI, FIFA en F1 soepel kunnen draaien
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag een kritische blik van jullie willen ontvangen op mijn wenslijst. Ik denk zelf dat het systeem een beetje overkill is voor de toepassing. Dus hoop van jullie nog wat tips te ontvangen om het systeem wat meer Bang voor Buck te maken.
Neus hier al enige tijd rond, maar ga toch maar een keer jullie hulp inschakelen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil in de woonkamer mijn Raspberry Pi en XBOX 360 gaan vervangen voor een mini-itx systeem. Het systeem moet Kodi gaan draaien als HTPC en het enige dat ik eigenlijk wil gaan spelen op dit systeem zijn FIFA 17 en F1 2016.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb geen absolute maximum prijs, maar budget is 500-600 euro. Mijn wenslijst valt nu wat duurder uit, maar ik denk dat het met jullie hulp misschien nog wel iets goedkoper kan.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee niet specifiek
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het moet een klein systeem zijn dat in de TV- kast pas. Zie de wensenlijst voor wat ik nu heb samen gesteld. Ben bang dat dit misschien een beetje overkill is voor de huidige toepassing.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen specifieke voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst een stil klein systeem dat ook nog enigszins energiezuinig is.
Ga je overklokken?
Ik ga niet overklokken, systeem moet in principe KODI, FIFA en F1 soepel kunnen draaien
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag een kritische blik van jullie willen ontvangen op mijn wenslijst. Ik denk zelf dat het systeem een beetje overkill is voor de toepassing. Dus hoop van jullie nog wat tips te ontvangen om het systeem wat meer Bang voor Buck te maken.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6400 Boxed | € 182,48 | € 182,48 |
| 1 | Asus B150I PRO GAMING/AURA | € 101,95 | € 101,95 |
| 1 | Asus Radeon RX 480 8GB | € 279,- | € 279,- |
| 1 | Sharkoon QB One | € 35,95 | € 35,95 |
| 1 | Cryorig M9i | € 32,98 | € 32,98 |
| 1 | Kingston HyperX Fury HX421C14FB/8 | € 36,95 | € 36,95 |
| 1 | Corsair VS450 | € 38,74 | € 38,74 |
| 1 | Samsung 750 EVO (retail) 250GB | € 69,90 | € 69,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 777,95 | |