Wijziging User Review - A_De2 Harmen070

Pagina: 1
Acties:
  • 199 views

• HB__
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06-10-2024
Heb een beoordeling gehad van A_De2 omtrent een van mijn advertenties.

A_De2 heeft mij een DM gestuurd met een bod, echter was ik op dat moment in onderhandeling. Daarom dus ook nog niet gereageerd, toen heb ik de advertentie gereserveerd en daarna op verkocht gezet.

Vervolgens heeft A_De2 een review neer gezet over mijn slechte communicatie, het lijkt me een zeer overbodige melding op mijn V&A feedback. Volgens mij is het namelijk = geen deal = geen review

Heb een DM gestuurd naar A_De2 en hem/haar op de hoogte gesteld van de melding die ik dmv dit topic doe.

Bij voorbaat dank,

• A_De2
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-12 16:51

A_De2

Liberate tuteme ex inferis

Harmen070 schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 10:58:
Heb een beoordeling gehad van A_De2 omtrent een van mijn advertenties.

A_De2 heeft mij een DM gestuurd met een bod, echter was ik op dat moment in onderhandeling. Daarom dus ook nog niet gereageerd, toen heb ik de advertentie gereserveerd en daarna op verkocht gezet.

Vervolgens heeft A_De2 een review neer gezet over mijn slechte communicatie, het lijkt me een zeer overbodige melding op mijn V&A feedback. Volgens mij is het namelijk = geen deal = geen review

Heb een DM gestuurd naar A_De2 en hem/haar op de hoogte gesteld van de melding die ik dmv dit topic doe.

Bij voorbaat dank,
Niet geheel correct;
1e bericht: geen bericht terug
2e bericht: geen bericht terug
User review geplaatst: opeens wel bericht. Apart :)

Maar volgens mij heb je wel gelijk; geen deal = geen review. Ik zal hem derhalve verwijderen ;)

Groet,
A_De2

P.s. Zojuist geprobeerd de review te verwijderen; kan hem niet leegmaken of verwijderen. Kan een modje dit aub doen?

[ Voor 5% gewijzigd door A_De2 op 24-08-2016 11:14 ]

640KB should be enough for everyone

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-12 20:07

FlipFluitketel

Frontpage Admin
En weg

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Dit topic is gesloten.