Waar krijg je deze foutmelding?
Wanneer krijg je deze melding
Wat heb je zelf al geprobeerd?
Wanneer krijg je deze melding
Wat heb je zelf al geprobeerd?
Fixed that for youVerwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 09:42:
Ik probeer een schone installatie te downloaden maar krijg foutmelding:
0x80070456-0xA0019
Wat nu??
Als je nu je foutmelding door Google heen haalt, vind je dan wel wat?
PS/XBL: Nogne
Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile
Je stelt de vraag in Serversoftware en Windows Servers maar Win10 is geen server-OS
In plaats van verplaatsen naar Windows Clients zal ik het topic hier wel sluiten. Zie boven voor tips. Inderdaad 0 ipv O, de melding is hexadecimaal dus kan geen O bevatten.
Mocht je er alsnog niet uitkomen: open in Windows Clients even een nieuw topic. Geef dan aub wel meer (relevante) informatie over situatie en oplospogingen / eigen gedachten in de topicstart, en breid aub de topictitel ook uit met meer informatie. Je bent niet de enige die ooit een foutmelding zag, dus meer info in ook de topictitel is erg zinvol
In plaats van verplaatsen naar Windows Clients zal ik het topic hier wel sluiten. Zie boven voor tips. Inderdaad 0 ipv O, de melding is hexadecimaal dus kan geen O bevatten.
Mocht je er alsnog niet uitkomen: open in Windows Clients even een nieuw topic. Geef dan aub wel meer (relevante) informatie over situatie en oplospogingen / eigen gedachten in de topicstart, en breid aub de topictitel ook uit met meer informatie. Je bent niet de enige die ooit een foutmelding zag, dus meer info in ook de topictitel is erg zinvol
[ Voor 3% gewijzigd door F_J_K op 24-08-2016 12:35 . Reden: Windows Clients ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()