Hoi Tweakers!
Eerste keer dat ik een Topic aanmaak dus als ik iets niet goed doe excuses!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Wat huis tuin en keuken dingen maar ook LoL en CSGO spelen. Verder gebruik ik de pc ook om films en series naar mijn TV te streamen via Nero Mediahome
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de €1000. Heb wel wat ruimte voor een paar euro meer of minder
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, huidige pc is erg oud
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil gewoon een standaard compacte pc en zou graag een SSD willen hebben i.c.m. een normale harde schijf als dat in de kast past.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Compacte case. minimaal geluid (idle) zou ook fijn zijn. Bij het gamen maakt het geluid me niet echt uit. Verder wil ik de PC laten assembleren en heb ik een nieuwe Windows 10 nodig
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik heb een setup gemaakt. Ik wil graag weten of dit in deze kast past en of dit de meest slimme configuratie is voor mijn budget en eisen. Vooral de videokaart heb ik mijn vraagtekens bij. Ik wil wel graag een videokaart die even mee kan in de toekomst maar ik hoef niet per se de nieuwste games op de hoogste settings te spelen
Eerste keer dat ik een Topic aanmaak dus als ik iets niet goed doe excuses!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Wat huis tuin en keuken dingen maar ook LoL en CSGO spelen. Verder gebruik ik de pc ook om films en series naar mijn TV te streamen via Nero Mediahome
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de €1000. Heb wel wat ruimte voor een paar euro meer of minder
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, huidige pc is erg oud
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil gewoon een standaard compacte pc en zou graag een SSD willen hebben i.c.m. een normale harde schijf als dat in de kast past.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Compacte case. minimaal geluid (idle) zou ook fijn zijn. Bij het gamen maakt het geluid me niet echt uit. Verder wil ik de PC laten assembleren en heb ik een nieuwe Windows 10 nodig
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik heb een setup gemaakt. Ik wil graag weten of dit in deze kast past en of dit de meest slimme configuratie is voor mijn budget en eisen. Vooral de videokaart heb ik mijn vraagtekens bij. Ik wil wel graag een videokaart die even mee kan in de toekomst maar ik hoef niet per se de nieuwste games op de hoogste settings te spelen
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-6500 Boxed | € 198,- | € 198,- |
1 | Gigabyte GA-B150N Phoenix-WIFI | € 102,- | € 102,- |
1 | MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6G | € 338,80 | € 338,80 |
1 | Fractal Design Define Nano S Zwart | € 62,50 | € 62,50 |
1 | Crucial CT8G4DFD8213 | € 34,90 | € 34,90 |
1 | Corsair CX450M | € 52,- | € 52,- |
1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 154,90 | € 154,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 943,10 |
[ Voor 48% gewijzigd door Anoniem: 808273 op 24-08-2016 09:48 ]