Vraag over asus CUV4X

Pagina: 1
Acties:

• remsie
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-09 02:02
Ik wil graag dit moederbord gaan kopen, zonder de onboard sound..
Alleen vroeg ik me af hoe dat met de com poorten zit, normaal zitten er onder de parallele poort 2 com poorten, maar ik heb plaatjes gezien waar alleen 1 compoort aanwezig is en de andere op een slot kaartje...Zit er echt een lege plaats onder de parallele poort?
En welke revisies van dit moederbord zijn er in de omloop??

bedankt!..

• Coppertop
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Ja er zit daar maar 1 compoort onder de LPT poort, en die 2de zit op een los bij op een achterplaatje, geen flauw idee waarom dat is.

• thunderbird2k
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-03 05:55
Inderdaad zit er standaard 1 compoort op de CUV4X. De 2e compoort en usbpoort 3 en 4 zitten op een los kaartje.
Er zit dus een lege plaats halfverwege de parallele poort.
Verder is het net zoals de asus p3v4x een goed moederbord.
Als je wel een 2e compoort op je moederbord wilt, dan zou ik een p3v4x nemen, deze heeft geen amr en is slot1, verder is deze ook iets sneller.

Verwijderd

Ik heb net een systeem in elkaar gezet met CUV4X voor een kennis en ik moet zeggen dat het me erg meegevallen is. Ik had een board met revisie 1.03 met onboard sound. Volgens mij zit die sound er altijd op maar je zet het gewoon uit met een jumper. Stabiliteit is super en de snelheid is inmiddels bijna op BX niveau. Overklokken ging ook goed: een 650E met standaard koeling (wel pasta) met default voltage op 866 mhz.

• KALN
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-05-2025
hE rEMSIE

ik weer.
Als je ff een weekje of 3 wacht, heb je eindelijk geld van de P(TT) en van je andere werk. Dan kun je om een duron of t-bird met een goed mobo. Tegen die tijd hebben ze al die bugs er wel weer uit (bugs waarvan jij beweert dat ze erin zitten).
Maar ik ga weer verder werken/surfen.

Mzzlz en tot meels of tot Zaterdag

• remsie
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-09 02:02
Let alsjeblieft niet op de replyŽs van de bovenstaande KALN, hij heeft nog niet door dat dat soort replys niks met de topic te maken hebben...
En KALN, ik heb de CUV4X al aangeschaft en ben helemaaal tevreden....laat de lanparty maar komen:-)

• KALN
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-05-2025
Ok Remsie.

Je habt gelijk. Het heb ook dat werkelijk niets maar dan ook niets met je topic te maken. Maar goed.
Als je hem heb aangeschaft dan is je toch wel duidelijk welke features je mobo heeft Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/smile.gif

Die LAN-party. We zijn nog volop aan het organiseren. Maar wil willen de capacitiet opvoeren naar 200 tot 250 man. (datum nog steeds unknown)

Tot Zaterdag. KALN
Pagina: 1