Toon posts:

Raspberry Pi Kodi toont wel beeld maar reageert niet meer

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Raspberry Pi Kodi/XBMC 2B Media Speler Compleet met draadloos toetsenbord. Vorig jaar gekocht via SOS Solutions en dus met voorgeinstalleerde software.

Dit apparaat heeft altijd probleemloos gewerkt maar sinds enige tijd reageert Kodi nergens meer op wanneer ik het apparaat inschakel. Het apparaat start netjes op en ik krijg het beginscherm te zien, maar het valt niet te bedienen met het bijbehorende draadloos toetsenbord. Ik dacht eerst dat de accu van het toetsenbord leeg was, maar ik heb deze getest en deze werkt wel op mijn computer.

Ik heb m al aangesloten op een andere televisie en krijg dan ook wel beeld te zien (het beginscherm/menu) maar reageert dan ook niet. Ook verscheidene malen opnieuw opstarten/stekker er uit, wisselen van hmdi ingang etc. verandert niets. Heeft iemand een idee wat er aan de hand kan zijn en hoe dit op te lossen?

Bedankt alvast!

Alle reacties

• PageFault
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-01 13:58
Ik heb er nooit mee gewerkt, maar ik zou zeggen dat de software er opnieuw op moet. Geen idee hoe het moet, maar echt lastig kan het nooit zijn.

• Sharky_NL
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:13
Reageert een bedraad tobo wel op je RPi?

Verwijderd

Topicstarter
Sharky_NL schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 08:31:
Reageert een bedraad tobo wel op je RPi?
Heb ik niet helaas, heb alleen een toetsenbord draadloos met Logitech unifying receiver, die werkt er iig niet op