Hi,
Vorig jaar had ik een topic geopend voor het samenstellen van een Game PC voor €500 die beter is dan de Xbox One. Hierbij hebben we geen rekening gehouden met geluid, energieverbruik en warmte. In deze zomer (en dan vooral bij het warme weer) heb ik de computer bijna niet gebruikt, omdat het - op mijn zolderkamer met computer aan - niet meer uit te houden was. Nu zou ik dus graag een upgrade doen bij mijn computer, waarin wel aandacht besteed wordt aan warmte, geluid en energieverbruik. Volgens mij is de energiezuinigheid wel goed, dus vooral de warmte en geluidsproductie zijn belangrijk. Verder wil ik ook graag een kleinere kast, als dat kan in samenhang met de luchtcirculatie.
De samenstelling van mijn PC is:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De computer wordt vooral gebruikt om te gamen, maar verder ben ik ook vaak bezig met het Adobe pakket.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Geen vast budget. Eventuele nieuwe kast niet duurder dan €110.
Zelf weet ik niet echt wat ik zou moeten veranderen aan mijn setup. Ik denk dat ik een andere kast nodig heb en misschien wat meer fans? Maar zou het echt niet weten. Vandaar dat ik jullie om hulp vraag.
Alvast bedankt.
Vorig jaar had ik een topic geopend voor het samenstellen van een Game PC voor €500 die beter is dan de Xbox One. Hierbij hebben we geen rekening gehouden met geluid, energieverbruik en warmte. In deze zomer (en dan vooral bij het warme weer) heb ik de computer bijna niet gebruikt, omdat het - op mijn zolderkamer met computer aan - niet meer uit te houden was. Nu zou ik dus graag een upgrade doen bij mijn computer, waarin wel aandacht besteed wordt aan warmte, geluid en energieverbruik. Volgens mij is de energiezuinigheid wel goed, dus vooral de warmte en geluidsproductie zijn belangrijk. Verder wil ik ook graag een kleinere kast, als dat kan in samenhang met de luchtcirculatie.
De samenstelling van mijn PC is:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4590 Tray | € 201,01 | € 201,01 |
| 1 | ASRock B85M Pro4 | € 61,50 | € 61,50 |
| 1 | Club 3D Radeon R9 280X royalQueen | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST2000DM001, 2TB | € 69,50 | € 69,50 |
| 1 | Cooler Master N300 (KKN1, closed) | € 43,95 | € 43,95 |
| 1 | König Micro Bluetooth versie 4.0 dongle | € 10,95 | € 10,95 |
| 1 | LG 27UD68-W Zwart | € 518,07 | € 518,07 |
| 1 | SK HYNIX HMT351U6CFR8C | -- | -- |
| 1 | Edifier R1280T (Bruin) | € 91,31 | € 91,31 |
| 1 | Cooler Master GM G550M | € 64,- | € 64,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.060,29 | |
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De computer wordt vooral gebruikt om te gamen, maar verder ben ik ook vaak bezig met het Adobe pakket.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Geen vast budget. Eventuele nieuwe kast niet duurder dan €110.
Zelf weet ik niet echt wat ik zou moeten veranderen aan mijn setup. Ik denk dat ik een andere kast nodig heb en misschien wat meer fans? Maar zou het echt niet weten. Vandaar dat ik jullie om hulp vraag.
Alvast bedankt.