TP-LINK TL-PA551KIT AV500+ Gigabit Powerline Adapter defect?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bakris
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 26-02-2020
Hallo,

het is nu ongeveer 3 jaar geleden dat ik de TP-LINK TL-PA551KIT AV500+ Gigabit heb aangeschaft en hij deed het tot nu toe geweldig.

opeens uit het niets viel mijn ethernet weg. eerst dacht ik dat dit een storing was maar niemand anders hier heeft er last van en het houd nu al een dag of 2 aan.De 2 contactdoosjes lijken het nog gewoon te doen want alle lichtjes geven de werkende signalen aan. maar wanneer ik hem aansluit krijg ik :

Onbekendnetwerk
Geen internet

Mijn wifi doet het prima en de computer rechtstreeks op de modem aansluiten met een kabel werkt ook.
Het probleem ligt hem niet in mijn Desktop want als ik de powerline op een andere PC aansluit doet die het ook niet terwijl hij het daarvoor wel deed.

Ik heb nu alles geprobeerd en ben bang dat ze het ook niet meer gaan doen.

Mijn laatste hoop is dat er iemand op tweakers is die dit leest die weet wat ik moet doen!

Alvast bedankt en een prettige dag nog!

KRB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:10

Nox

Noxiuz

Haal hem er eens er tussenuit en sluit alles direct aan met een netwerkkabel.

Lijkt erop dat je geen ipadres krijgt. Ipconfig -renew in cmd al geprobeerd?

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeup1957
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 28-10-2020
he ik heb het zelfde probleem, ik dacht dat het eerst aan Ziggo lag omdat het na de storing fout ging, heb jij al een oplossing gevonden?