Beste leden,
In september begin ik aan een Avond-Opleiding als Netwerkbeheerder.
Daarbij zou ik dus een Laptop willen kopen die wel wat degelijk is om + - 3 jaar mee te gaan.
Zelf ben ik op internet en op de website van jullie al is geweest om te kijken wat een goede aankoop zou kunnen zijn.
Zoals in de Best Buy Review Augustus was de HP Pavilion 15-bc035nd al zeer aanlokkelijk om deze te kopen. Enkel spijtig dat deze versie enkel in Qwerty is.
Kunnen jullie mij misschien iets aanraden rond de 1300 €?
Wat ga je met je laptop doen?
Vooral gebruiken voor school, gamen.
Wat is je budget?
Max 1300 €
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Enkel om naar school te gaan niet specifiek om de hele dag ermee rond te lopen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Liefst een 16 gig ram, I7 processor (6700HQ) degelijke videokaart Gtx 960M, 1256 gig opslag.
HP Pavilion 15-bc035nd: zoals ik hierboven al had vernoemd zag er zeker niet slecht uit naar mijn wens, Deze is niet upgrade-baar naar 32 Ram. ( +momenteel uitverkocht )
MSI GP62 6QF-1264BE Leopard Pro Azerty: ziet er ook er ook een mooi alternatief uit en dit is een Azerty. maar ben niet echt bekend met het merk MSI
In september begin ik aan een Avond-Opleiding als Netwerkbeheerder.
Daarbij zou ik dus een Laptop willen kopen die wel wat degelijk is om + - 3 jaar mee te gaan.
Zelf ben ik op internet en op de website van jullie al is geweest om te kijken wat een goede aankoop zou kunnen zijn.
Zoals in de Best Buy Review Augustus was de HP Pavilion 15-bc035nd al zeer aanlokkelijk om deze te kopen. Enkel spijtig dat deze versie enkel in Qwerty is.
Kunnen jullie mij misschien iets aanraden rond de 1300 €?
Wat ga je met je laptop doen?
Vooral gebruiken voor school, gamen.
Wat is je budget?
Max 1300 €
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Enkel om naar school te gaan niet specifiek om de hele dag ermee rond te lopen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Liefst een 16 gig ram, I7 processor (6700HQ) degelijke videokaart Gtx 960M, 1256 gig opslag.
HP Pavilion 15-bc035nd: zoals ik hierboven al had vernoemd zag er zeker niet slecht uit naar mijn wens, Deze is niet upgrade-baar naar 32 Ram. ( +momenteel uitverkocht )
MSI GP62 6QF-1264BE Leopard Pro Azerty: ziet er ook er ook een mooi alternatief uit en dit is een Azerty. maar ben niet echt bekend met het merk MSI
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2016 15:02 . Reden: Meer info ]