Stijging prijs afgelopen 4 maanden?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• undorai
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22-11-2024
De afgelopen maanden ben ik aan het dubben of ik de 500gb 850EVO van Samsung ga kopen. Nu ik na de vakantie kijk bij de pricewatch zie ik dat deze bijna 5% duurder geworden is tov de afgelopen maand.

Is hier een aangekondigde reden voor geweest? Is de populariteit zoveel gestegen dat ze de prijs op hebben gekrikt? Wat zit hierachter?
Mvg Roan

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:11

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

undorai schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 20:32:
De afgelopen maanden ben ik aan het dubben of ik de 500gb 850EVO van Samsung ga kopen. Nu ik na de vakantie kijk bij de pricewatch zie ik dat deze bijna 5% duurder geworden is tov de afgelopen maand.

Is hier een aangekondigde reden voor geweest? Is de populariteit zoveel gestegen dat ze de prijs op hebben gekrikt? Wat zit hierachter?
Mvg Roan
Wat de reden van een prijsverhoging is, zal je toch echt de webshops moeten vragen. Wij zijn wat dat betreft slechts een doorgeefluik wat de prijzen betreft, wij hebben geen kennis hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
De prijs is nagenoeg gelijk gebleven ..... in dollars. Alleen is de dollar de afgelopen maand een stukje duurder geworden :p

Edit: hmm, ik kijk verkeerd geloof ik, de dollar is goedkoper geworden. nevermind dan

[ Voor 26% gewijzigd door u_nix_we_all op 24-08-2016 17:22 ]

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.