Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop studie

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• jan reitsma
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 00:17
Hallo,

Ik ben op zoek naar een geschikte laptop voor mij.
Ik gebruik hem gewoon voor internet(facebook etc.), word,moviemaker, popcorn time.
Het zou mooi zijn als dat snel en probleemloos gaat.
Het zou mooi zijn als ie ook een game zoals farming simulator kan draaien.
Ik wil er eigenlijk niet meer dan €500,- aan besteden.
https://www.bol.com/nl/p/...-laptop/9200000053832256/
Is deze geschikt en goed?

Alvast bedankt,

Vriendelijke groeten Jan Reitsma

Alle reacties

• unglaublich
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 30-03 21:26
Hier zijn honderden topics aan besteed. Zoek eerst even. Hier is de best buy guide voor basis laptops reviews: Laptop Best Buy Guide - Augustus 2016.

• Giel1
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18:55
Uit je startpost blijkt niet echt wat je precies zoekt, maar volgens mij wil je gewoon bang-for-buck in de categorie tot 500 euro?

De laptop die je zelf hebt gevonden ziet er voor jouw doeleinden prima uit. Er zit echter geen SSD in, iets dat wellicht wel handig is. Deze laptop, de HP 15-ba027nd heeft dat wel (256 GB) en in zit in dezelfde prijscategorie. Verder beschikt deze laptop ook over meer RAM-geheugen. Enige nadeel aan deze laptop is dat de processor (AMD A8-7410) wat minder vlot is als die van de laptop die je zelf voorstelt (i5-4210U).

• jan reitsma
Oke dankjewel voor je antwoord. Zou de 500 GB opslag niet genoeg voor mijn doeleinden zijn? Of is SSD geheugen veel handiger?

[ Voor 40% gewijzigd door jan reitsma op 24-08-2016 19:18 ]

• sjenk
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17-11 20:37
jan reitsma schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 19:16:
Oke dankjewel voor je antwoord. Zou de 500 GB opslag niet genoeg voor mijn doeleinden zijn? Of is SSD geheugen veel handiger?
Ssd geheugen is (normaal gesproken) sneller dan een HDD. daardoor is de laptop die Giel1 aanbied beter in algemeen gebruik.

• jan reitsma
Oke, wat vinden jullie van deze laptop?

http://www.laptopshop.nl/...-aspire-es1-571-37ff.html
Pagina: 1