Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey,
De afgelopen week heb ik erg last gehad van een niet werkend stukje touch screen op mijn OnePlus One. Iets boven het midden van het scherm werkt ie soms niet meer. Dit stukje wordt vaak groter naarmate het toestel warmer wordt.

Nu heb ik dit via de oneplus site aangegeven. Zij hebben mij 2 bestanden gemaild zodat de telefoon op gestuurd kan worden. Heb em inmiddels helemaal ingepakt maar vroeg me eigenlijk af of deze schade binnen de garantie valt. Ik heb de telefoon altijd in een hoesje gedragen en is, op 1 mini deukje op de hoek van de telefoon, schade vrij (geen deukjes enzo, geen krassen).

Heb al op meerdere sites gekeken en zag dat oneplus redelijk moeilijk deed over repareren van schade.
Hebben jullie hier ervaring mee en denken jullie dat mijn toestel kosteloos wordt vervangen/gerepareerd?

Alvast bedankt :)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neyluzz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-09 22:35
Hoi meneerdepeer,

Die vraag kan je het beste zelf stellen via de live chat of een ticket bij OP.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belrpr
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-09 15:05
Vanaf als er val schade is, denk ik dat ze alle problemen hierop geen steken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Altijdgriep
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18-09 16:17
Het is wel een bekend probleem, ik heb het ook gehad en het is toen kosteloos gerepareerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 18:03:
Heb al op meerdere sites gekeken en zag dat oneplus redelijk moeilijk deed over repareren van schade.
Hebben jullie hier ervaring mee en denken jullie dat mijn toestel kosteloos wordt vervangen/gerepareerd?
Dit is gewoon een bekend touchscreen probleem. Verder geef je aan dat het toestel na genoeg nieuwstaat is, ik verwacht dan ook dat ze niet moeilijk gaan doen.