Hallo allemaal, toen ik vorig jaar The Witcher 3 aanschafte en bleek dat de huislaptop dat spel niet zo goed aankon, vond ik dat het tijd werd om een eigen game pc aan te schaffen. Ik wil de pc zelf in elkaar zetten en ik me al een beetje verdiept in welke onderdelen ik wil hebben. Ik ben compleet nieuw in de hele computer bouw wereld, dus ik heb niet zo'n goed idee van of alles wel met elkaar kan samenwerken.
Ik heb tot nu toe deze onderdelen gevonden, alhoewel dit nog niet alles is wat ik nodig heb.
Intel Core i5-6500 Boxed € 198,-
Asus B150M PRO GAMING € 85,95
MSI GeForce GTX 750 Ti € 112,51
Crucial CT2K4G4DFS8213 € 32,14
WD Blue WD5000AAKX, 500GB € 44,15
Netgear AC1200 WiFi USB 3.0 Adapter € 36,59
Totaal: €509,34
In dit lijstje staan: een CPU, GPU, moederbord, geheugen, hard-drive, en een wifi adapter.
Ik had ook al wel gekeken naar een voeding en een behuizing, alleen weet ik niet zo goed welke ik moet kiezen die goed aansluiten op de onderdelen die ik al heb gekozen. Ook ben ik nog op zoek naar een dvd-speler/brander voor de games op cd-roms.
Mijn vraag is nu, wat voor voeding en en behuizing raden jullie aan? En zijn de onderdelen die al in het lijstje staan ook goed gekozen?
Mijn budget is €650,- (exclusief beeldscherm) en mijn doel is om met deze pc in ieder geval The Witcher 3 op standaard tot hoge instellingen te kunnen spelen en ook natuurlijk normaal te kunnen gebruiken als werk computer voor school en dergelijke.
Alvast bedankt voor de hulp
Ik heb tot nu toe deze onderdelen gevonden, alhoewel dit nog niet alles is wat ik nodig heb.
Intel Core i5-6500 Boxed € 198,-
Asus B150M PRO GAMING € 85,95
MSI GeForce GTX 750 Ti € 112,51
Crucial CT2K4G4DFS8213 € 32,14
WD Blue WD5000AAKX, 500GB € 44,15
Netgear AC1200 WiFi USB 3.0 Adapter € 36,59
Totaal: €509,34
In dit lijstje staan: een CPU, GPU, moederbord, geheugen, hard-drive, en een wifi adapter.
Ik had ook al wel gekeken naar een voeding en een behuizing, alleen weet ik niet zo goed welke ik moet kiezen die goed aansluiten op de onderdelen die ik al heb gekozen. Ook ben ik nog op zoek naar een dvd-speler/brander voor de games op cd-roms.
Mijn vraag is nu, wat voor voeding en en behuizing raden jullie aan? En zijn de onderdelen die al in het lijstje staan ook goed gekozen?
Mijn budget is €650,- (exclusief beeldscherm) en mijn doel is om met deze pc in ieder geval The Witcher 3 op standaard tot hoge instellingen te kunnen spelen en ook natuurlijk normaal te kunnen gebruiken als werk computer voor school en dergelijke.
Alvast bedankt voor de hulp