Toon posts:

Windows 2000 of XP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nu bezig met Windows 2000 upgrade, examen 70-240. Maar is het nu wel nodig die run op MCSE 2000 als je het heb moet je alweer voor je XP certificering.

Weet iemand hoelang daar tussen zal gaan zitten en of het dus wel de moeite is om 2000 te halen????

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-07 07:52

FoolZero

Freedom of speech...

Zo blijf je natuurlijk achter de feiten aanlopen. Voorlopig loont het om te gaan voor het Windows2K certificaat. Sterker nog voorlopig kun je jezelf het beste verkopen met een MCSE 4.0 diploma, omdat de meeste organisaties daar nog steeds mee werken.

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-08 17:56

DarkSide

theres no place like ::1

Ook met win2k kan je XP ondersteunen.
Belangrijkste is de AD.
En die veranderd niet super in XP.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Verwijderd

Topicstarter
MCSE+I NT 4 heb ik al

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-01 18:22
MS zijn laatste uitspraak daarover is dat je de alle examens van die niet rechtstreeks op 2000 als OS betrekking hebben (server en profesional) gewoon mee kan laten tellen voor het XP traject omdat die niet of nauwelijks gaan veranderen(maybe een kleine upgrade dus), je moet alleen de OS examens doen om XP certified te worden.

Maarja met MS weet je het nooit..

Slash Care
Mementô

• Foxke
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Aaangezien dat je nogal es moet upgraden bij MS :)

Verwijderd

mij is verteld (door computrain docent)dat de w2k standaard nog jaren zal staan, maar zelf wacht ik lekker tot ik MOET hercertificeren, doe ik het meeste praktijk op in de tussentijd...
Pagina: 1