Hallo, ik heb een AOpen 48x CDROM drive, en sinds een paar weken doet hij geen spin down meer als ik op de eject knop druk. Hij gooit het laatje open, en daar komt dan een CD uit met +/- 5000 toeren:'(. Iemand een oplossing?? Garantie zit er niet meer op.
kleiduiven schieten? 
sorry
kon het niet laten
sorry
kon het niet laten
wees blij dat ie niet ontploft.... hier zijn wel es eerder topics over geweest
Wees blij dat je geen Pioneer drive hebt.
Is wel lastig als zo'n schijfje met >5000RPM uit je slot-in komt zeilen
As you grow up and leave the playground where you kissed your prince and found your frog...
Verwijderd
Er staat vaak een patch bij de fabricant op de site als het een softwareprobleem mocht zijn.
13000 toeren hier!Op woensdag 27 juni 2001 17:57 schreef The_Jester het volgende:
Wees blij dat je geen Pioneer drive hebt.
zooeeefffff........tsjop!
LOL lijkt me wel grappig als je een cdrom drive met slot ipv tray hebt
Dan vliegen ze er echt letterlijk uit. "Mam, haal de hond es ff weg, der moet een cd uit!!!"
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Verwijderd
Ik heb al een ceedee-launcher tegen gekomen.
ASUS 50x @220V 10000rpm + een dolgedraaide voeding 220V.
GEEFT een enorme goede schot, windhoos ME cdrom zat wel 10cm in de bakstenen.
Fragbaar wapen, perfect om lastige ouwe zakken of lastige buren met een advanced long range guilloitine (Hoe schrijf je het Franse Verlichtende onthoofdingsmachine?) te bewerken. Monster-KILL.
Fragbaar wapen, perfect om lastige ouwe zakken of lastige buren met een advanced long range guilloitine (Hoe schrijf je het Franse Verlichtende onthoofdingsmachine?) te bewerken. Monster-KILL.
Hehe, nu snap ik je user-iconOp woensdag 27 juni 2001 23:49 schreef algabra het volgende:
Ik heb al een ceedee-launcher tegen gekomen.
Verwijderd
Zal ik 'm vast opgooien dan?Op woensdag 27 juni 2001 16:46 schreef mn het volgende:
Op de kat van de buurman schieten
(Het wachten is op de 1e flame nu. Mensen snappen de humor niet.)
Verwijderd
Ik kwam ergens tegen dat dit ook kan voorkomen als je FD kabel niet juist gemonteerd zit. Heeeel toevalig in tussen niet geklooit met je FDkabel?
Verwijderd
Normaal gaat het lampje van de floppy continu blijven branden. Geen ideeOp woensdag 27 juni 2001 23:55 schreef klausewitz het volgende:
Ik kwam ergens tegen dat dit ook kan voorkomen als je FD kabel niet juist gemonteerd zit. Heeeel toevalig in tussen niet geklooit met je FDkabel?
Om te fraggen moet je je voeding laten flippen, 220V
Verwijderd
Hoever komt ie? Kun je hem altijd nog gebruiken als afweergeschut tegen lastige ouders/broertjes/zusjes/vriendinnen...
Verwijderd
Nou als je volgens de meesten hier een nieuwe moeten kopen, wat kan het dan nog voor'n kwaad om hm open te schroeven en ff kjiken of iets missschien kapot is.
Gewoon ff sleutelen aan de driver. Misschen kun jet zelf maken
Gewoon ff sleutelen aan de driver. Misschen kun jet zelf maken
Verwijderd
Dat heb ik al zo vaak mee gemaakt met die aopen 48x. Dat zijn echt bagger dingen
. remedie is meteen wegpleuren
.
hmm hoor ik hier een variant op de razorbladegun van UT?
Ik had dat vroeger ook met een 6x SPeed CD-Speler, kwisnie dat het weer in was
Je kunt hem altijd even open maken. Ik denk dat je het moet zoeken in een sensor ofzo, Het lijkt alsof hij niet door heeft dat de CD-draaid.
Zelf 2x een CDD3610 uit elkaar gehaald en hij deed het daarna zelfs weer goed
Probeer het dus. OPPASSEN als je hem schoon maakt dat je niet de lens met de verkeerde goedjes schoonmaakt (kwenie welke) anders mol je hem.
Beste kun je een wattenstaafje gebruiken (niet gebruikt
)
/edit typo's
Zelf 2x een CDD3610 uit elkaar gehaald en hij deed het daarna zelfs weer goed
Beste kun je een wattenstaafje gebruiken (niet gebruikt
/edit typo's
Verwijderd
Vangnet?Op donderdag 28 juni 2001 10:51 schreef Toink het volgende:
Vangnet voor je drive?
Dit is niet op te lossen. Vervangen die hap.
Stalen platen van paar cm zal je bedoelen, zeker bij overgeclockte en overspannings ASUS 10000rpm@100000rpm.
tip: slijpschijven in je cdrom-speler steken,
RAZORBLADE SHOOTING, HEAD SHOT !!!
Ik denk dat je met een DREMEL boormachinetje ook wat kan fraggen +/-35000rpm standaard.
Pagina: 1