Heb een amd duron 650@710...had de bus verhoogd naar 109.Nu blijft ie de laatste tijd veel hangen d8 eerst win me....maar zo vaak kan ie ook weer niet hangen.Dus ik op default gedraaid
.Nu bleef ie vandaag weer hangen ik de kast geopend..gaat ie weer verdur 
Nu d8 ik ff de volt omhoog.stond in default ik zet hem op de laagste stand.....1.3 d8 ik...ff rebooten blijft ie hangen....allemaal rode lampjes (d-led system).Ik snel de stroom eraf..daarna weer de stroom erop (bios gewist natuulijk)....doet ie nix meer hij kreeg geen stroom..de stekkers zaten er goed in.10 min latur doet ie het ineens wel en kreeg ik een windows medling van zomertijd.en de klok stond op 1999
Wat is het probleem van dit alles
Check m'n specs...vorige zomer had ik hier geen last van
.
heb er 4 koelers (80mm bij 80mm) in zitten 2 voor en 2 8er...300 watt voeding.
En een coolermaster koeler op de cpu standaard ding tot 850mhz.
Alvast bedankt voor de reacties
Nu d8 ik ff de volt omhoog.stond in default ik zet hem op de laagste stand.....1.3 d8 ik...ff rebooten blijft ie hangen....allemaal rode lampjes (d-led system).Ik snel de stroom eraf..daarna weer de stroom erop (bios gewist natuulijk)....doet ie nix meer hij kreeg geen stroom..de stekkers zaten er goed in.10 min latur doet ie het ineens wel en kreeg ik een windows medling van zomertijd.en de klok stond op 1999
Wat is het probleem van dit alles
Check m'n specs...vorige zomer had ik hier geen last van
heb er 4 koelers (80mm bij 80mm) in zitten 2 voor en 2 8er...300 watt voeding.
En een coolermaster koeler op de cpu standaard ding tot 850mhz.
Alvast bedankt voor de reacties