Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
een nieuwe GPU. Ik heb nu een asus Geforce GTX650-E-2GD5 (2gb) en wil graag een upgrade maken naar een degelijk betaalbare cpu waarmee ik bijv. F1 2016 op 'high/ultra high' kan spelen. Ik denk zelf aan een geforce 9xx range? En mogelijkerwijze een upgrade naar 16gb intern ram?
Wat is je budget?
200-250 voor de gpu.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nvidia voelt vertrouwd, maar is geen must
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Intel core i5 4670 + cpu cooler Gelid Tranquillo Rev.2 cooler
Gigabyte H87M-D3H LGA1150 Socket
Cooler Master Silencio 352 - Midtower - mini ITX / micro ATX
Ballistix Sport 8GB (2x4GB) DDR3 1600MHz CL9
Seasonic M12II-620 watt Bronze Voeding
Samsung 840 EVO Basic - Solid state drive - 250 GB
Nu is mijn vraag wat voor mogelijkheden er zijn op het gebied van een goede videokaart wat wel met de bovenstaande specs valt te combineren. Is mijn voeding voldoende? Is m'n moederbord 'geschikt' voor een mid-high range videokaart? Gaat het passen in mijn 'kleine' kast? En is van 8 gb naar 16gb aan te raden?
Ik zie jullie reacties graag tegemoet.
Ik zoek een?
een nieuwe GPU. Ik heb nu een asus Geforce GTX650-E-2GD5 (2gb) en wil graag een upgrade maken naar een degelijk betaalbare cpu waarmee ik bijv. F1 2016 op 'high/ultra high' kan spelen. Ik denk zelf aan een geforce 9xx range? En mogelijkerwijze een upgrade naar 16gb intern ram?
Wat is je budget?
200-250 voor de gpu.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nvidia voelt vertrouwd, maar is geen must
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Intel core i5 4670 + cpu cooler Gelid Tranquillo Rev.2 cooler
Gigabyte H87M-D3H LGA1150 Socket
Cooler Master Silencio 352 - Midtower - mini ITX / micro ATX
Ballistix Sport 8GB (2x4GB) DDR3 1600MHz CL9
Seasonic M12II-620 watt Bronze Voeding
Samsung 840 EVO Basic - Solid state drive - 250 GB
Nu is mijn vraag wat voor mogelijkheden er zijn op het gebied van een goede videokaart wat wel met de bovenstaande specs valt te combineren. Is mijn voeding voldoende? Is m'n moederbord 'geschikt' voor een mid-high range videokaart? Gaat het passen in mijn 'kleine' kast? En is van 8 gb naar 16gb aan te raden?
Ik zie jullie reacties graag tegemoet.
Ltrz,....