Optie auto-wifi-disable uitzetten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Ik probeer momenteel een verbinding te maken met zowel een bedraad als draadloos netwerk. Helaas wordt mijn Wifi gedisabled zodra ik een kabel in het ethernet-poort steek.

Ik heb de metric values aangepast, vaste ip's ingesteld (ook zonder gateway), de bios settings gecontroleerd, bij advanced settings gekeken voor een optie, maar niets helpt. Die vervelende WiFi kaart blijft maar gedisabled... :'( Het gaat om een Dell E7470 laptop. Ik heb het ook bij andere laptops geprobeerd (Lenovo, andere Dell's, Win 8 en Win 10).

Heeft iemand nog een tip? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

Nieuwste bios update? Windows versie?

"Dell WLAN Radio Switch Driver

This package provides the driver for the Dell WLAN Radio Switch and is supported on the Latitude and Precision models that are running the following Windows Operating Systems: Windows 8.1 64bit.
Fixes & Enhancements
Fixes
- When the feature (insert LAN, WLAN disabled) is enabled in power settings in BIOS, WLAN is not being switched off after system resumes from S4, S5. (In this version, it should work with new BIOS revision released after 2016/07 to fix this issue.)

Enhancements
- Not Applicable
Version
Version 1.0.0.6, A02
Category
Network
Release date
18 Jul 2016
Last Updated
18 Jul 2016"

Het moet wel kunnen dus, tenzij je Win 10 gebruikt en bovenstaande driver niet geïnstalleerd krijgt.

NRG