Ondertiteling in een DivX tijdens het Flasken?

Pagina: 1
Acties:

• MisterDon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05-2024

MisterDon

Prefers Audiotrak

Topicstarter
Ik heb al rond zitten lezen, maar kom er niet helemaal uit.

Ik heb hier een DVD van de Buena Viste social club. Echt heel relaxed, maar bij het DivX maken kom ik in de problemen. Aangezien mijn Spaans niet zo best is wil ik de ondertiteling meeflasken. Daar zit in flask ook een optie voor, maar die doet het niet goed.

Nou vroeg ik me af of het uberhaupt mogelijk is om goed de ondertitels mee te nemen in de rip, of dat het toch beter is om er achteraf tijdens het spelen de titels mee te laten lopen.

Tips zijn dus welkom, evenals advies welke ripper of speler ik dan goed kan gebruiken.

ThX! :)

Verwijderd

Ik gebruik altijd gewoon Fairuse. Veel betere kwaliteit (MM4 VKI) en je kan de subs heel eenvoudig mee-encoden.

Enig nadeel is dat doordat je meerdere encodings maakt je meer HD-space nodig hebt en dat het langer duurt.

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Topicstarter
Mooi, ga ik het met fairuse eens proberen. :)

• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:07

scorpionv

This space for rent

Voor Flask is er een patch/upgrade/fix beschikbaar die dat subtitle probleem fixt. Ik weet zo snel niet waar die te krijgen is...

Fun while it lasted: World Community Grid!

• CORVETTE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-11-2025

CORVETTE

---- American V8 ---

De nieuwste flask heeft daar geen problemen mee hoor. Je moet gewoon de juiste ifo pakken en dan kun je elk willekeurige sub eronder zetten en ook nog een welke taal je wilt. Duits dus .......... :)

zoveelste slachtoffer van Casema................... :(

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Topicstarter
Ik gebruik versie 0.6.0.0.

Weet niet zeker of dit de nieuwste versie is, maar eens wat verder rondneuzen.

Ik ben in elk geval zeer tevreden over de snelheid en kwaliteit van deze versie. :)

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

op www.divx.nl staat veel info
Pagina: 1