Ik merk dat ik het zowel privé als zakelijk steeds moeilijker krijg om van alles op de hoogte te blijven, waarvan ik dat wil zijn. Van huis uit ben ik totaal geen planner en ook niet iemand met een heel gestructureerd leven. Ik merk wel dat ik behoefte heb aan wat meer structuur in nieuwsgaring om op de hoogte te blijven van alles wat er in de wereld speelt. Het gaat voornamelijk om de volgende categorien:
Twitter heb ik in het verleden geprobeerd, maar was niet helemaal mijn ding. Pinterest al meer. Feedly lijkt momenteel het meest interessant, alleen vind ik het irritant dat je altijd door moet klikken voor hele artikelen. Uiteraard begrijp ik dat de websites op die manier hun geld moeten verdienen. Wel prettig dat je er ook podcasts kunt vinden.
Mijn vraag is hoe jullie op de hoogte blijven van alles dat jullie belangrijk vinden? Lezen jullie gewoon op random momenten op de dag wat of moeten jullie jezelf ertoe zetten bepaalde sites te bezoeken? Wat is voor jullie de meest effectieve manier van op de hoogte blijven?
- Nieuws (sport, actualiteiten, economie etc.)
- Hobbyonderwerpen (Virtual reality, technologie, fotografie, etc.)
- Zakelijk (ondernemerschapssites zoals Sprout, branchesites, marketing etc.)
- Social media(Facebook, pinterest, linkedin)
Twitter heb ik in het verleden geprobeerd, maar was niet helemaal mijn ding. Pinterest al meer. Feedly lijkt momenteel het meest interessant, alleen vind ik het irritant dat je altijd door moet klikken voor hele artikelen. Uiteraard begrijp ik dat de websites op die manier hun geld moeten verdienen. Wel prettig dat je er ook podcasts kunt vinden.
Mijn vraag is hoe jullie op de hoogte blijven van alles dat jullie belangrijk vinden? Lezen jullie gewoon op random momenten op de dag wat of moeten jullie jezelf ertoe zetten bepaalde sites te bezoeken? Wat is voor jullie de meest effectieve manier van op de hoogte blijven?