Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xMakaSoul
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 07-08-2024
Goedemiddag,

Sinds een paar maanden heb ik last van deze error, na de eerste keer een paar dingen te hebben geprobeerd en op het laatst Windows 10 er op nieuw op gezet te hebben was het probleem weg voor een paar weken.

Nu heb ik sinds twee weken weer het zelfde probleem dat Windows de updates niet wil installeren.
Zelf heb ik de updates weer verwijdered en daarna weer gedownload, ook heb ik via de probleemoplossing geprobeerd dit te fixen, maar tevergeefs.

Wat ik tot nu toe heb geprobeerd:

Ik heb via de windows helpdesk contact gezocht, ook heb ik gegoogled op Windows Fatal Update Error C00000D4, hier bij staat de pagina die Outerspace heeft gelinked boven aan en dit heb ik dus geprobeerd. Hier is jammer genoeg geen mogelijkheid om de start up repair the cancelenen dus dan valt de rest van de stappen al weg. Ook heb ik alle updates verwijdered en daarna weer opnieuw gedownload om te proberen de error er weg mee te werken, dit werkte ook niet. Ook heb ik via de troubleshooting / probleemoplossing voor de Windows Update zelf op de computer geprobeerd maar tevergeefs.

En als laatste heb ik Windows 10 er helemaal opnieuw opgezet dit heeft het probleem een tijdje weg gehaald maar het gebeurt nu weer.

Vandaar dat ik nu hier ben, in de hoop dat 1 van jullie mij kan helpen.

[ Voor 41% gewijzigd door xMakaSoul op 23-08-2016 13:37 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05:20

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

http://answers.microsoft....-9ad8-3c0377d01301?auth=1

Hier heb je een mogelijke oplossing in staan, de comment met 74 likes lijkt de oplossing te zijn.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xMakaSoul
Dit heb ik geprobeerd maar als ik de startup repair opstart kan ik niet cancelen. Ook heb ik gekeken bij de opdrachtprompt for pendingxml bestanden en ik zie er dan zo'n 10, ik heb geen idee wat ik kan doen om dit te verhelpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01:01
Helaas voldoet jou topic (nog) niet aan de eisen die wij op Tweakers stellen.

Ik mis het volgende :
  • Wat heb je zelf allemaal al geprobeerd om je probleem opgelost te krijgen?
  • Welke oplossingen heb je (via Google) gevonden en waarom voldoen deze niet?
  • (en als je gezocht hebt) Op welke termen heb je gezocht?
Kijk even goed in het beleid, wat er nu precies verwacht wordt van een goede topicstart en vul je topicstart aan...

Het is hier namelijk op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je probleem alvorens je hiervoor een topic aanmaakt. We zijn namelijk geen Helpdesk...

Dus als jij even laat zien dat je zelf ook inzet hebt getoond, zijn je mede-Tweakerts ook vast wel genegen om mee te denken.. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xMakaSoul
Ik heb via de windows helpdesk contact gezocht, ook heb ik gegoogled op Windows Fatal Update Error C00000D4, hier bij staat de pagina die Outerspace heeft gelinked boven aan en dit heb ik dus geprobeerd. Hier is jammer genoeg geen mogelijkheid om de start up repair the cancelenen dus dan valt de rest van de stappen al weg. Ook heb ik alle updates verwijdered en daarna weer opnieuw gedownload om te proberen de error er weg mee te werken, dit werkte ook niet. Ook heb ik via de troubleshooting / probleemoplossing voor de Windows Update zelf op de computer geprobeerd maar tevergeefs.

En als laatste heb ik Windows 10 er helemaal opnieuw opgezet dit heeft het probleem een tijdje weg gehaald maar het gebeurt nu weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

Wach FF hoor, je hebt gegoogled, van de 540000000 antwoorden heb je de eerste geopend, in stap 2 (van de 86) geef je 't op en nu moeten wij 't maar oplossen?

Doe jezelf en ons een plezier en ga met de PC terug naar de winkel en zeg dat ze 't fixen

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xMakaSoul
Brahiewahiewa schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 15:39:
Wach FF hoor, je hebt gegoogled, van de 540000000 antwoorden heb je de eerste geopend, in stap 2 (van de 86) geef je 't op en nu moeten wij 't maar oplossen?

Doe jezelf en ons een plezier en ga met de PC terug naar de winkel en zeg dat ze 't fixen
Wil je nou echt dat ik een heel verslag ga typen van wat ik heb geprobeerd?
Ik ben dr ondertussen een week mee bezig geweest en ben tot pagina 10 van google gekomen ondertussen en heel veel van de antwoorden zijn het zelfde, ik heb contact opgenomen met de Windows Support maar dat is ook geen help. Over deze error code valt ook veel minder te vinden want het is meestal de C0000034 die je ziet ipv de C00000D4, dus niet gelijk denken dat ik maar 1 ding heb geprobeerd het liefst los ik het zelf ook op maar ik kom er niet uit vandaar dat ik het hier post na heel wat dingen geprobeerd te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

Noem eens wat specs van je systeem. Is het een originele of geupgrade Windows OEM installatie, nog met de bloatware en trials van de fabrikant? Welke av en overige security tools zijn er actief? Ingeval van oem software, trials van av met een removal tool verwijderd, of 'gewoon' laten verlopen (dus nog deels actief in services..)

Het kan ook zijn dat Windows 'foute' software probeert te uninstallen.. Kijk eens, of noem eens wat software op uit programma's en onderdelen. Last but not least, graphic drivers en .NET onaangepast gelaten en up to date?

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xMakaSoul
GerardVanAfoort schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 16:05:
Noem eens wat specs van je systeem. Is het een originele of geupgrade Windows OEM installatie, nog met de bloatware en trials van de fabrikant? Welke av en overige security tools zijn er actief? Ingeval van oem software, trials van av met een removal tool verwijderd, of 'gewoon' laten verlopen (dus nog deels actief in services..)

Het kan ook zijn dat Windows 'foute' software probeert te uninstallen.. Kijk eens, of noem eens wat software op uit programma's en onderdelen. Last but not least, graphic drivers en .NET onaangepast gelaten en up to date?
Het is een geupgrade Windows 10 versie, hier voor zat er 8.1 op.

De computer is zelfbouw en een paar van specs zijn:
AMD FX08320 Eight-Core Processor
16GB RAM
NVIDIA GT 960

Windows zelf staat op een SSD van 60GB.

De bloatware van de fabrikant zelf is er allemaal af en verwijderd, voor security heb ik Panda Security & AVG.

De video drivers en .NET zijn onaangepast en helemaal up to date

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

Uhh, verklaar Panda +?? AVG eens, en dan eigenlijk welke functies hebben/gebruik je van beiden?

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xMakaSoul
Panda gebruik ik voor de virus scan en omdat het dan makkelijk is te zien wat ie wil verwijderen, heeft een quarantaine gedeelte. Soms zit hier iets tussen wat er niet hoor, AVG gebruik ik eigenlijk voor de rest eigenlijk voor de andere opties die het geeft, heel veel gebruik ik AVG het is vooral panda security die ik gebruik.

Wat ik nog wel te vragen heb, ik heb hier voor een jaar windows 8.1 gedraaid op deze computer en nooit dit probleem gehad.. Ik zie ook mensen die dit op andere windows versies hebben maar ik heb het alleen op Windows 10, als ik zou downgraden zou dit probleem dan weer verholpen zijn? Want ik begin steeds meer te neigen weer te downgraden.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

Haal Panda er maar eens af (of beiden, AVG is ook...) en doe je updates. Of kijk of je Panda en AVG versie wel compitabel zijn met de laatste Windows updates. Maar 2 scanners is killing/onwerkbaar.

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xMakaSoul
GerardVanAfoort schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 16:39:
Haal Panda er maar eens af (of beiden, AVG is ook...) en doe je updates. Of kijk of je Panda en AVG versie wel compitabel zijn met de laatste Windows updates. Maar 2 scanners is killing/onwerkbaar.
Heb dit net geprobeerd, helaas weer de zelfde error code
Pagina: 1