Hi forum,
Ik zou graag van jullie horen of ik een nieuw systeem zou moeten aanschaffen (dat denk ik nl) en daarbij enkele onderdelen kan hergebruiken of beter kan upgraden.
Met deze opstelling speel ik spellen zoals World of Warcraft, Overwatch, CSGO. Ik wil daar graag Deus Ex en spellen zoals No Mans Sky aan toevoegen
Ik zou het fijn vinden als ik wat game-momenten kan streamen. Ook doe ik wat ontwerpjes met het Adobe pakket (illustrator, design en photoshop).
Ik zou er ca. 5 a 600 Euro aan kunnen besteden - maar minder mag altijd
Ik heb geen voorkeur voor bepaalde merken, als het nodig is kan ik (iemand vragen om te) overklokken (ik heb er zelf geen ervaring mee, maar wil me er best in verdiepen), ik zou de genoemde games zonder al teveel (te verhelpen) fps problemen willen spelen, een beetje genieten van de graphics (is setting op ultra mogelijk?) en indien mogelijk niet teveel schokkende streams willen laten zien.
Willen jullie me advies geven?
Mijn huidige systeem:
- Intel Core I7 3770
- GA-H61M-D2H-USB3
- RAM 16GB
- AMD 5870
- Corsair CX600
- SSD Samsung 120gb
- Seagate 2000 gb
Bij voorbaat dank voor het advies
Gr. Prz
Ik zou graag van jullie horen of ik een nieuw systeem zou moeten aanschaffen (dat denk ik nl) en daarbij enkele onderdelen kan hergebruiken of beter kan upgraden.
Met deze opstelling speel ik spellen zoals World of Warcraft, Overwatch, CSGO. Ik wil daar graag Deus Ex en spellen zoals No Mans Sky aan toevoegen
Ik zou er ca. 5 a 600 Euro aan kunnen besteden - maar minder mag altijd
Ik heb geen voorkeur voor bepaalde merken, als het nodig is kan ik (iemand vragen om te) overklokken (ik heb er zelf geen ervaring mee, maar wil me er best in verdiepen), ik zou de genoemde games zonder al teveel (te verhelpen) fps problemen willen spelen, een beetje genieten van de graphics (is setting op ultra mogelijk?) en indien mogelijk niet teveel schokkende streams willen laten zien.
Willen jullie me advies geven?
Mijn huidige systeem:
- Intel Core I7 3770
- GA-H61M-D2H-USB3
- RAM 16GB
- AMD 5870
- Corsair CX600
- SSD Samsung 120gb
- Seagate 2000 gb
Bij voorbaat dank voor het advies
Gr. Prz