Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Wat ga je met je laptop doen?
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen? ik wil virtualiseren op me laptop voor me opleiding moet 3 VMs tegelijk kunnen draaien verder vind ik het wel leuk om afentoe ook een game te spelen maar is niet noodzakelijk
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn. heb een budget van rond de 1600 euro
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc. is voor me opleiding dus moet hem iedere dag meenemen hoef maar een klein stukje naar school dus gewicht is niet het probleem en vind zelf 17.3 inch fijner dan 15.6 alleen als ik meer heb voor 15.6 en beter dan is er over na te denken
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies. ik heb eerst aan nedion erazer modellen zitten denken alleen hoorde toen dat het snel warm wordt daarna heb ik aan msi zitten denken of acer predator
Mijn laptop moet minimale specs hebben van een i7 quad core het liefste 6700HQ
Een ssd van 256 of 512 (2x 256 is misschien nog beter)
En virtualisatie optie in de BIOS
(Moet het van school kunnen aanzetten anders is de laptop niet goed genoeg)
Verder is minimaal 8gb RAM (16 misschien beter)
Wie heeft er een intressante optie voor me?
Of kan me meer vertellen over de merken msi acer predator of medion erazer wat hun ervaringen ermee zijn
Wat ga je met je laptop doen?
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen? ik wil virtualiseren op me laptop voor me opleiding moet 3 VMs tegelijk kunnen draaien verder vind ik het wel leuk om afentoe ook een game te spelen maar is niet noodzakelijk
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn. heb een budget van rond de 1600 euro
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc. is voor me opleiding dus moet hem iedere dag meenemen hoef maar een klein stukje naar school dus gewicht is niet het probleem en vind zelf 17.3 inch fijner dan 15.6 alleen als ik meer heb voor 15.6 en beter dan is er over na te denken
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies. ik heb eerst aan nedion erazer modellen zitten denken alleen hoorde toen dat het snel warm wordt daarna heb ik aan msi zitten denken of acer predator
Mijn laptop moet minimale specs hebben van een i7 quad core het liefste 6700HQ
Een ssd van 256 of 512 (2x 256 is misschien nog beter)
En virtualisatie optie in de BIOS
(Moet het van school kunnen aanzetten anders is de laptop niet goed genoeg)
Verder is minimaal 8gb RAM (16 misschien beter)
Wie heeft er een intressante optie voor me?
Of kan me meer vertellen over de merken msi acer predator of medion erazer wat hun ervaringen ermee zijn