SH, HK en status

Pagina: 1
Acties:

• Poltergeist
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:32
Ik zie hier steeds meer posts over hoeveel posts moet ik nog, en waarom kan ik er nu niet in. De antwoorden worden in principe niet gegeven, omdat dat het post gedrag van de user zou kunnen veranderen. Ben ik het ook mee eens.

Wat ook vaak gebeurd is dat iemand post met de mededeling dat die de HK niet in komt. Zou alleen kunnen gebeuren als je niet lang genoeg bent geregistreerd, en niet genoeg techposts hebt. Toch gaat het wel eens fout, blijkens de posts. Dan moeten de adjes weer even zelf een actie ondernemen om de gebruiker wel toegang te geven.

Is het misschien geen idee om in de profielen een soort van status in te bouwen? Zo van: je mag wel in SG, je mag niet in HK. Op het moment dat je dan niet in HK komt, terwijl het wel zou moeten kunnen, kun je in ieder geval gericht ff een opmerking plaatsen in LA.

Of wordt hierdoor ook het postgedrag aangepast? Een gebruiker kan zo immers niet zien hoeveel posts die nog moet voordat die in SG of HK mag komen.

[edit] en kan iemand even die titel aanpassen in SG, HK en status, please? [\edit]

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:37

GaMeOvEr

Is een hork.

Hmz. Da's op zich wel een idee.

Op het moment lijkt het mis te gaan bij het scriptje wat er voor zou moeten zorgen dat het automagisch gebeurd. Ik heb het reeds onder de aandacht gebracht.

Aannames zijn fataal.

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:14

Destruction

(ex-)Automonteur

Er zou toch deze week een topix update plaatsvinden waar dat ingebakken zit :?

Correct me if i'm wrong...

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Op woensdag 27 juni 2001 16:16 schreef pier het volgende:
Er zou toch deze week een topix update plaatsvinden waar dat ingebakken zit :?

Correct me if i'm wrong...
Waar wat ingebakken zit ?

Aannames zijn fataal.

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 17:36

Wokschotel

Op 6 wielen

Op woensdag 27 juni 2001 16:22 schreef GaMeOvEr het volgende:

[..]

Waar wat ingebakken zit ?
Dat je kan zien of je SG/HK in zou mogen?

De islam kan uw vrijheid schaden

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Owh. Wist ik helemaal niet. :P

<font color=red> Squeeze me !</font> :o

Aannames zijn fataal.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:18

JvS

Ik heb hem zelf ook

Dat schiet dus voor geen meter op, want je komt dan niet meer te weten dan dat je nu al weet.

Voorbeeld:
Je kan niet in de HK, je kijkt in je profile: "Geen toegang tot HK"

Logisch. Maar je weet dan nog steeds niet of je eigenlijk wel recht hebt op toegang tot te huiskamer. :) Redelijk overbodige feature dus, want als het automatisch bij 150 posts omspringt naar "je hebt toegang" dan heb je ook toegang, dus hoef je niet te kijken in je profiel of je toegang hebt. :D Als topix automatisch je profiel kan veranderen, kan het ook automatisch je status veranderen. :)

En alle stakkers die hun uit- en inlog knopje niet kunnen vinden openen met hun plaat voor hun harses toch een topic, als ze zien dat ze toegang horen te hebben, maar geen HK zien. |:( (sterker nog, ik denk dat er nog meer mensen dan gaan bleren "heey ik mag er volgens me profiel in, maar het lukt niet". Zo zijn "ze". :P :(

Pier over welke updates heb jij het allemaal? En hoe kom je aan die wijsheid? Heb je het over een update naar 1.29g ofzo?

Zoja dan ben ik blij, zijn we eindelijk van de :), tjes en de lelijke kutlinks bij 't quoten af :)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:14

Destruction

(ex-)Automonteur

Op woensdag 27 juni 2001 16:30 schreef JvS het volgende:
Dat schiet dus voor geen meter op, want je komt dan niet meer te weten dan dat je nu al weet.

Voorbeeld:
Je kan niet in de HK, je kijkt in je profile: "Geen toegang tot HK"

Logisch. Maar je weet dan nog steeds niet of je eigenlijk wel recht hebt op toegang tot te huiskamer. :) Redelijk overbodige feature dus, want als het automatisch bij 150 posts omspringt naar "je hebt toegang" dan heb je ook toegang, dus hoef je niet te kijken in je profiel of je toegang hebt. :D Als topix automatisch je profiel kan veranderen, kan het ook automatisch je status veranderen. :)

En alle stakkers die hun uit- en inlog knopje niet kunnen vinden openen met hun plaat voor hun harses toch een topic, als ze zien dat ze toegang horen te hebben, maar geen HK zien. |:( (sterker nog, ik denk dat er nog meer mensen dan gaan bleren "heey ik mag er volgens me profiel in, maar het lukt niet". Zo zijn "ze". :P :(

Pier over welke updates heb jij het allemaal? En hoe kom je aan die wijsheid?
Ik heb het in de topic "huiskamer" gelezen geloof ik..

Ik heb begrepen dat er dan een overzicht bij in werd gezet :

SG posts
HK posts
SU posts
LA posts

enz...

Kan het natuurlijk mis hebben...

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• Poltergeist
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:32
Blijkbaar kan de crew wel zien dat mensen wel of niet in SG/HK mogen. Dan moet een computer dit toch ook kunnen zien (dan moeten ze daar waarschijnlijk wel een ander scriptje voor gebruiken dan nu, waarmee het probleem dan ook direct opgelost is, maar ok)

En over het uit/inloggen: op het moment dat ik zie dat ik wel in HK zou moeten kunnen, maar het nog niet zie, dan zou ik juist even uit/inloggen. Weer een mailtje minder (als het dan werkt). Kun je het zelfs nog in de FAQ zetten ook.
Pagina: 1