Ik zoek een?
Processor voor Plex
Wat is je budget?
~150EUR liefst goedkoper
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
AMD, leuke prijs voor veel multitasking
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Dit is wat ik nu heb:

Helaas trekt dit het niet om op 1+ clients Plex te draaien. Deze pc word als server gebruikt, graag wil ik ervoor zorgen dat +- 4 mensen, via de mobiel en/of laptop en/of chromecast, plex kunnen gebruiken zonder dat deze apparaten een poging tot transcoding moeten doen. Ik heb een raspberry pi aan de pc hangen, mijn vriendin en ouders gebruiken veel de chromecast en ik wil nog wel eens met de chromebook buiten een filmpje kijken. De server moet dus voor minimaal 4 mensen tegelijkertijd kunnen transcoden.
Ik heb dit gevonden:
Ik ben alleen bang dat de een overkill is en de ander underkill. Mijn vraag is dus trekt de goedkoopste het makkelijk, of toch niet?
Processor voor Plex
Wat is je budget?
~150EUR liefst goedkoper
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
AMD, leuke prijs voor veel multitasking
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Dit is wat ik nu heb:

Helaas trekt dit het niet om op 1+ clients Plex te draaien. Deze pc word als server gebruikt, graag wil ik ervoor zorgen dat +- 4 mensen, via de mobiel en/of laptop en/of chromecast, plex kunnen gebruiken zonder dat deze apparaten een poging tot transcoding moeten doen. Ik heb een raspberry pi aan de pc hangen, mijn vriendin en ouders gebruiken veel de chromecast en ik wil nog wel eens met de chromebook buiten een filmpje kijken. De server moet dus voor minimaal 4 mensen tegelijkertijd kunnen transcoden.
Ik heb dit gevonden:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Athlon X4 860K Boxed | € 74,- | € 74,- |
| 1 | AMD FX-6300 Black Edition | € 101,- | € 101,- |
| 1 | AMD FX-6350 | € 119,50 | € 119,50 |
| 1 | AMD FX-8350 Black Edition | € 161,95 | € 161,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 456,45 | |
Ik ben alleen bang dat de een overkill is en de ander underkill. Mijn vraag is dus trekt de goedkoopste het makkelijk, of toch niet?
Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED