Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Vraag

• Jeanke117
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 13-11 07:58
Hallo Tweakers!

Wat is nou de beste telefoon voor rond de 150 euro

Eisen:
-minimaal 8gb geheugen
-lichte spellen erop spelen
-alledaagse dingen erop kunnen doen (Facebook, Whatsapp, bellen en sms'en)
-snel zijn

Natuurlijk kom je vanalles tegen op de pricewatch maar soms merk je de pricewatch een beetje aangepast moet worden want sommige telefoons zijn niet op voorraad terwijl dat wel staat op de pricewatch.

Gezien:
-Willyfox Swift
-Willyfox Spark +
-Wiko Pulp
-Huawei G play mini
-Andere suggesties?

Ik hoor het graag!

Jeanke

Alle reacties

• Znorkus
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-11 13:36
Samsung Galaxy J5 misschien toevoegen aan je lijstje.

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:04
Lumia 650 al bekeken? Doet alles wat je vraagt en mijn zwager is er erg tevreden mee.

• soskes
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 22:50
Plus 1 voor de Lumia 650. Ik heb hem zelf nadat ik altijd een flagship heb gehad. Maar voor dit geld werkt het toestel erg goed en ziet er ook nog eens goed uit.

• Soggy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:13

Soggy

vroemmmm

Motorola Moto G (2015), 2GB RAM en 16GB opslag, op dit moment voor € 170 in de pricewatch. Is naar mijn mening dé telefoon met de meeste Bang for Buck van dit moment die je gewoon in Nederland kunt bestellen.

If it works, tweak it

• routier_lub
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-11 09:09
Begin niet aan een telefoon met 8gb. Als je Facebook en WhatsApp gebruikt zit hij zo vol.

• henk1994
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22:30
`Lumia zou ik niet zomaar aanraden, het is niet bekend wat Windows met die telefoons gaat doen qua ondersteuning. Voor je het weet krijg je BlackBerry-achtige verhalen met aflopende ondersteuning en apps die niet meer gaan werken.

Motorola Moto G en Moto E zijn wel goede telefoons, weinig rommel erop en veel kwaliteit.
Huawei zou ik niet bepaald aanraden, of het moet een voormalig vlaggenschip zijn, of je moet echt van de Huawei-schil houden.

Wileyfox en Wiko zijn ook goede opties, maar als het even kan zou ik wel voor een 16GB versie gaan.

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Soggy schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 08:40:
Motorola Moto G (2015), 2GB RAM en 16GB opslag, op dit moment voor € 170 in de pricewatch. Is naar mijn mening dé telefoon met de meeste Bang for Buck van dit moment die je gewoon in Nederland kunt bestellen.
+1 of een nette gebruikte tel.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Verwijderd

Denk dat deze review veel van je vragen beantwoord

reviews: Budget-Androids: underdogs en gevestigde orde
Pagina: 1