Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Spotify family plan

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Zonnetje83
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
Hoi,

Ik hoop dat iemand kan helpen; hopelijk zit ik hier goed met deze vraag. Als deze elders thuishoort dan hoor ik graag waar en zal ik proberen om mijn vraag daar naartoe te verhuizen.

Mijn vriendin en ik hebben beiden van de premium voor 0,99 eurocent gebruik gemaakt en hebben nu dus premium op onze iPhones.

We willen van twee afzonderlijke premiums (0,99 aanbiedingsprijs) naar één family abbo van 14,95 toe. Maarrrr... Spotify lijkt het je wel te willen ontmoedigen, nergens wordt duidelijk hoe dit te doen (of ik google niet goed).

Onze abbo's zullen op 15/9 automatisch verlengd worden naar een reguliere premium a 9,99 p/mnd, maar we willen dus per die datum over naar één family abbo van 14,95.

Is er iemand die dit al eens gedaan heeft en / of die ons kan vertellen wat we moeten doen?

Dit heb ik al gevonden, maar als ik dat vol en mijn account wil beëindigen, krijg ik sterk de indruk dat ik hem per NU opzeg en dat wil ik natuurlijk niet.

https://www.reddit.com/r/...existing_spotify_premium/
http://www.cnet.com/how-t...premium-with-your-family/

Alle reacties

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:50

TheVMaster

Moderator WOS
Ik heb er even een 'vraag' van gemaakt :+ Hij staat overigens in het juiste gedeelte van het forum }:O

Maar eh...heb je hier al gelezen en hier?

[ Voor 102% gewijzigd door TheVMaster op 22-08-2016 21:30 ]

• Zonnetje83
  • Niet online
TheVMaster schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 21:27:
Ik heb er even een 'vraag' van gemaakt :+ Hij staat overigens in het juiste gedeelte van het forum }:O

Maar eh...heb je hier al gelezen en hier?
Thx! :)

Yup, heb ik inderdaad al gekeken. Maar ik heb in mijn account alleen een 'beginnen' button onder family. ik heb nergens 'upgraden' staan, waarover dat document wel rept....

ik vermoed dat het komt omdat we nu dus dat premium abbo voor die kortingsprijs hebben en dat ik die eerst op moet zeggen. maar...als ik dat wil doen krijg ik dus adv hetgeen op het scherm verschijnt het vermoeden dat ik voortijdig mijn kortingsperiode beëindig en dan family aan moet vragen. Ik wil gewoon dat-ie overgaat van mijn huidige kortingsambo naar een volwaardig family abbo. maar heb er een hard hoofd in dat dat kan...

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:50

TheVMaster

Moderator WOS
Zonnetje83 schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 22:13:
[...]

Thx! :)

Yup, heb ik inderdaad al gekeken. Maar ik heb in mijn account alleen een 'beginnen' button onder family. ik heb nergens 'upgraden' staan, waarover dat document wel rept....

ik vermoed dat het komt omdat we nu dus dat premium abbo voor die kortingsprijs hebben en dat ik die eerst op moet zeggen. maar...als ik dat wil doen krijg ik dus adv hetgeen op het scherm verschijnt het vermoeden dat ik voortijdig mijn kortingsperiode beëindig en dan family aan moet vragen. Ik wil gewoon dat-ie overgaat van mijn huidige kortingsambo naar een volwaardig family abbo. maar heb er een hard hoofd in dat dat kan...
En als je eens contact opneemt met Spotify...? Misschien zit die functie niet zichtbaar op de website, maar kunnen ze dat aan de achterkant wel ff voor je fixen? Ik heb namelijk ook Spotify via mijn XS4All Glasvezel en die kan ik ook niet 'zomaar' upgraden naar Family.....

• Zonnetje83
  • Niet online
@TheVMaster: zou ik wel willen, alleen zie ik alleen dat je een community hebt. ik kan er niets op posten, ondanks dat ik een account heb. Ik zal dus wel iets verkeerd doen. Veel liever had ik een e-mailadres om vragen te stellen. Ik zoek nog wel even verder. Maar het voelt wel raar dat je er zoveel zoek-moeite voor moet doen...

• BlackMonkey
  • Registratie: December 2013
  • Nu online
Als je nu je abonnement opzegt zal deze doorlopen tot de periode dat hij verlengt moet worden (was bij mij zo).
Wanneer je gewoon op die dag een family plan afsluit is je vraag volgens mij opgelost. Je sluit het af met je eigen account en stuurt daarna je vriendin een link waarbij ze het bij haar kan activeren. Allemaal erg makkelijk en binnen 10 minuten ben je weer klaar.

Succes!

• Zonnetje83
  • Niet online
BlackMonkey schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 00:30:
Als je nu je abonnement opzegt zal deze doorlopen tot de periode dat hij verlengt moet worden (was bij mij zo).
Wanneer je gewoon op die dag een family plan afsluit is je vraag volgens mij opgelost. Je sluit het af met je eigen account en stuurt daarna je vriendin een link waarbij ze het bij haar kan activeren. Allemaal erg makkelijk en binnen 10 minuten ben je weer klaar.

Succes!
Ok, bedankt voor je input! Ik heb net m'n abbo opgezegd dus ik ben benieuwd hoe het allemaal gaat lopen. De website zegt inderdaad dat hij per 15/9 beëindigd wordt. dus die dag family afsluiten en vriendin toevoegen...ben benieuwd!

Thx for the help _/-\o_

• BlackMonkey
  • Registratie: December 2013
  • Nu online
Zonnetje83 schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 21:42:
[...]

Ok, bedankt voor je input! Ik heb net m'n abbo opgezegd dus ik ben benieuwd hoe het allemaal gaat lopen. De website zegt inderdaad dat hij per 15/9 beëindigd wordt. dus die dag family afsluiten en vriendin toevoegen...ben benieuwd!

Thx for the help _/-\o_
Tip, laat je vrienden meebetalen en je bent nog goedkoper uit ;)

• Zonnetje83
  • Niet online
BlackMonkey schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 22:07:
[...]

Tip, laat je vrienden meebetalen en je bent nog goedkoper uit ;)
Haha, volgens spotify moeten we dan allemaal op hetzelfde adres wonen, dat zou een gezellige boel zijn ;-)

Alhoewel ik me toch al afvroeg hoe ze dat willen gaan checken...

• Whatson
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Zonnetje83 schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 22:14:
[...]

Haha, volgens spotify moeten we dan allemaal op hetzelfde adres wonen, dat zou een gezellige boel zijn ;-)

Whatson in "Spotify - Ervaringen & Discussie"

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-11 16:26

Zorian

What the fox?

Zonnetje83 schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 22:14:
[...]

Dat checken ze niet. Anders zou ik ook in een zeer knus huisje wonen nu. :p
Maak zelf ook gebruik ervan met wat vrienden. We zijn gewoon allemaal 'verhuisd' en klaar.

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Je hoeft niet eens abo op te zeggen. Ik heb family genomen midden in mijn termijn (letterlijk op de dag dat het uit kwam), en kreeg meteen family. Pas op het reguliere billing moment hoefde ik 15 euro te betalen, de rest van de maand had ik al family zonder extra betaling, en kon ik meteen mensen uitnodigen.

Ik neem aan dat je je vriendin gewoon een uitnodiging kunt sturen, en dat zij dan geen 10 euro hoeft te betalen bij overgang naar family.
Misschien kun je wel even haar betalingsmogelijkheid uitzetten/verwijderen, zodat het ook niet per ongeluk afgeschreven kan worden.

• Zonnetje83
  • Niet online
defusion schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 08:59:
Je hoeft niet eens abo op te zeggen. Ik heb family genomen midden in mijn termijn (letterlijk op de dag dat het uit kwam), en kreeg meteen family. Pas op het reguliere billing moment hoefde ik 15 euro te betalen, de rest van de maand had ik al family zonder extra betaling, en kon ik meteen mensen uitnodigen.

Ik neem aan dat je je vriendin gewoon een uitnodiging kunt sturen, en dat zij dan geen 10 euro hoeft te betalen bij overgang naar family.
Misschien kun je wel even haar betalingsmogelijkheid uitzetten/verwijderen, zodat het ook niet per ongeluk afgeschreven kan worden.
Ok mede door jouw woorden heb ik de jump genomen en heb na opzeggen actie premium nu premium for family genomen. mijn actie premium zou 15/9 aflopen. spotify zegt nu dat ze family in rekening gaan brengen per 7/9. dus toch een week te vroeg. maar goed...daar is overheen te komen.

Ik dacht, ik plaats dit zodat anderen er misschien ook iets aan hebben.

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Gaat Family nu al in? Dat zou de verklaring zijn dat je gratis maand Premium (single account) wordt verrekend met Family.

LinkedIn WoT Cash Converter

• Zonnetje83
  • Niet online
PcDealer schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 21:29:
Gaat Family nu al in? Dat zou de verklaring zijn dat je gratis maand Premium (single account) wordt verrekend met Family.
Nee, per 7/9. Bovendien had ik 3 maanden premium voor 0,99 euro.
Pagina: 1