Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Wat voor soort kabel?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• jvlaming30
  • Registratie: augustus 2016
  • Laatst online: 22-08-2016
Hallo!
Ik heb recent een huis gekocht waar uit het plafond audiokabels vandaan komen.
Nu heb ik geen idee wat voor kabels dit zijn 8)7 en wat ik hier op zou kunnen aansluiten (de vorige eigenaar is onbereikbaar).
Diverse online kabelshops geraadpleegd en bekenden gevraagd maar ook zij hebben geen idee.

Ik hoop dat het iemand hier bekend voorkomt ;)
http://oi67.tinypic.com/jhv4lv.jpg
Alvast bedankt!

Groeten van Jarno

Beste antwoord (via jvlaming30 op 22-08-2016 20:55)

• MewBie
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 08:48

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*

Alle reacties

• Ray
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 22-04 18:57
Tja zo te zien twee aderige kabel. Als je ook het begin hebt kan je feitelijk alles aansluiten wat je wilt. Die stekker kan er zo afgeknipt :)

• fridgeman
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 11-09-2016

fridgeman

SomaFM Secret Agent

Kan je ook nog een close up maken van die aansluiting? Die kabel, de muren en het plafond geloof ik wel.

Doet niet aan ontwikkelingssamenwerking.

• jvlaming30
fridgeman schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 20:20:
Kan je ook nog een close up maken van die aansluiting? Die kabel, de muren en het plafond geloof ik wel.
Helaas krijg ik volgende maand pas de sleutel van het huis. Deze foto had ik gemaakt tijdens een bezichtiging.
Ik heb hem nog een beetje geprobeerd op te blazen maar ben bang dat je er niet veel meer op kan zien :/
http://oi65.tinypic.com/2lstf78.jpg

• PilatuS
  • Niet online
Lijkt wel op een US netstroom stekker.

[Voor 65% gewijzigd door PilatuS op 22-08-2016 20:33]

Acties:
  • Beste antwoord
  • +3Henk 'm!

• MewBie
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 08:48

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*

• fridgeman

fridgeman

SomaFM Secret Agent

Seems legit.

Connector type Bose AC-2

Met wat gepriegel kan je ze misschien gebruiken als kroonsteentje. Afknippen lijkt me in ieder geval niet nodig, daar er schroefjes in zitten.

Bose Jewel speakers.

[Voor 25% gewijzigd door fridgeman op 22-08-2016 21:00]

• PilatuS
  • Niet online
Ik heb niet echt het idee dat die 2 ronde gaten op de hoeken ook voor stroom of data zijn. Het lijken mij eerder schroefgaten. Ik heb het idee dat het een 2 pins stekker is, geen 4 pins.

• fridgeman

fridgeman

SomaFM Secret Agent

PilatuS schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 20:51:
[...]

Ik heb niet echt het idee dat die 2 ronde gaten op de hoeken ook voor stroom of data zijn. Het lijken mij eerder schroefgaten. Ik heb het idee dat het een 2 pins stekker is, geen 4 pins.
De Bose AC-2 is ook een 2 pins stekker, die 2 ronde gaten aan de buitenkant zijn idd wss voor vergrendeling oid.

• PilatuS
  • Niet online
fridgeman schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 20:54:
[...]

De Bose AC-2 is ook een 2 pins stekker, die 2 ronde gaten aan de buitenkant zijn idd wss voor vergrendeling oid.
Ah ok. Dat het voor een speaker is klopt natuurlijk ook wel gezien die 4 gaten in het plafond en dat het in een hoek zit.

• jvlaming30
Top! dank jullie wel, hier kan ik weer verder mee! _/-\o_ _/-\o_

• The Eagle
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 22:56

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Hamvraag is: waar komen de andere uiteinden van de kabels uit? Daaar kun je iets mee namelijk :Y)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• jvlaming30
The Eagle schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 21:34:
Hamvraag is: waar komen de andere uiteinden van de kabels uit? Daaar kun je iets mee namelijk :Y)
Ja die heb ik inmiddels wel gevonden :P
http://oi68.tinypic.com/2i9lgmw.jpg

• The Eagle
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 22:56

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Hmmmm, spaghetti :9

:X

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True