Nieuwe TV, te mooi om waar te zijn?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KapsalonKip
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 02-03 12:22
Beste Tweakers,

Ik zoek al een paar maanden een nieuwe TV, ik heb een budget van €1500,-

Een aantal weken geleden kocht ik een Sony s85c 55". Erg mooie tv om te zien, helaas ging de Sony na 2 weken niet meer aan (knipperende rode led) en heb ik hem teruggebracht.

Nu wil ik graag een andere tv en in mijn zoektocht hiernaar kwam ik plotseling een Hisense 55" uhd tv tegen voor €599,- type h55mec3050.

De specificaties lijken erg goed te zijn, op een aantal Duitse sites heb ik positieve reacties gelezen. De tv zou een goed contrast en goede zwartwaarden hebben.

Zou deze Hisense tv de moeite waard kunnen zijn? Ik zou hem namelijk kunnen proberen en eventueel retour kunnen sturen daar waar ik de TV via een webshop zou kopen.

Of gewoon doorsparen voor een KS7000?!

Graag hoor ik jullie mening en/of ervaringen met Hisense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:44
* knip *

Dit is natuurlijk een off-topic reactie. Als je één-op-één wil kletsen met een andere forumgebruiker kun je natuurlijk een DM sturen.

[ Voor 84% gewijzigd door S1NN3D op 24-08-2016 07:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KapsalonKip
Bedankt voor de reactie.

Echter na wat research schijnt de tv softwarematig 500hz te hebben (hier hoef ik me volgens mij niks van aan te trekken). Maar ook las ik dat het een "native 120hz paneel" heeft. Weet iemand hier meer over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-01-2024
KapsalonKip schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 20:11:
Bedankt voor de reactie.

Echter na wat research schijnt de tv softwarematig 500hz te hebben (hier hoef ik me volgens mij niks van aan te trekken).
Dimens: Frame Rates en Geoptimaliseerde Frame Rates
Maar ook las ik dat het een "native 120hz paneel" heeft. Weet iemand hier meer over?
Lijkt mij heel erg sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KapsalonKip
Bedankt Dimens,

Ik heb verkeerd gekeken. Het blijkt inderdaad geen 120hz te zijn.

Wat mij betreft mag dit topic sluiten. Ik denk dat ik gewoon voor een Samsung ga. :)
Pagina: 1