lenovo T460S demonstratiemodel

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jale0707
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 06-07 14:18
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Wat ga je met je laptop doen?

- Niet gamen, geen fotos bewerken, gebruik hem voor mijn studie, excel word.

Wat is je budget?
max 1000 euro

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?

Lange accuduur, licht gewicht, ssd 256 is een must

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren

Ik zit te denken om bij laptopcentrale deze laptop te kopen. Het is een demonstratiemodel met aardig wat korting ik zou hier graag jullie mening over willen horen. Ik heb gelezen dat laptopcentrale niet altijd even positieve recencies heeft.

lenovo thinkpad T460s voor 870 euro bij Laptopcentrale.
Demonstratiemodel, 2 maanden geleden gefabriceerd,

Intel Core i5 6300U
8GB DDR4RAM
256GB Solid State Disk (SSD)
14" (35,6 cm) 1920x1080 (FHD)
Intel HD Graphics 520
Windows 10 Pro
36 maanden Lenovo on-site garantie
Demonstratiemodel

https://www.laptopcentrale.nl/lenovo-thinkpad-t460s/

Hiervoor heb ik ook gekeken naar de zenbooks, of een tweedehands xps 13 maar vond deze deal wel erg aantrekkelijk.

Graag uw expertise over laptopcentrale / deze deal _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06:29

Croga

The Unreasonable Man

Voor dat geld (en minder) heb je ook een Lenovo Yoga met vergelijkbare specs (alleen dan een 6200 ipv 6300). Ik vindt €870 dan ook erg veel geld voor een demo model van deze laptop......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-08 16:48
Croga schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 15:13:
Voor dat geld (en minder) heb je ook een Lenovo Yoga met vergelijkbare specs (alleen dan een 6200 ipv 6300). Ik vindt €870 dan ook erg veel geld voor een demo model van deze laptop......
Het gaat niet alleen om de specs. Dit is gewoon een zwaar zakelijke laptop, met een prijs die je daarvan kunt verwachten.

De i7-variant kost € 1.874,29:

pricewatch: Lenovo ThinkPad T460s 20F90043MH

Bovendien heb je dan meestal 3 jaar garantie (waarvan een deel on-site) in plaats van 2.

De T460s is 25% lichter en daarbij is het geheugen uit te breiden. Laat staan dat hij veel degelijker zal zijn dan de Yoga.