Automatisch patchen: dit verdient een uitgebreider artikel

Pagina: 1
Acties:

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-12-2025
In nieuws: Team maakt systeem voor automatisch vinden en patchen van lekken open... wordt een systeem genoemd dat automatisch lekken kan opsporen en patchen. Zeer interessant. Helaas gaat het artikel bijna niet in op hoe dat dan werkt, wat voor lekken er opgespoord kunnen worden en hoe het patchen dan werkt. Ook staat er niets over welke talen ondersteund worden bijvoorbeeld. In plaats daarvan gaat het over dat het lastig op te zetten is en over een 3e plek op een challenge.

Ik zou zeggen: dit verdient veel meer uitdieping in een achtergrondartikel.

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

• duqu
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16-06-2025
Hallo ATS, bedankt voor jouw post. Zoals al in het artikel naar voren kwam is dit tot nu toe het enige systeem dat open source is en mist er bovendien documentatie. Daarom is het lastig meer over de werking te vertellen. Ik vind het een goed idee om te kijken of er genoeg informatie te verzamelen is voor een achtergrond, omdat het zeker een interessant onderwerp is.

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-12-2025
Wellicht contact zoeken met de auteurs?

Sowieso zou ik graag meer artikelen zien die raken aan softwaredevelopment. Over hardware vindt je hier nog wel eens wat, maar de ontwikkelingen in het veld qua software ontwikkeling zijn ook interessant. En dan heb ik het dus niet over releases van games of applicaties, maar meer over dit soort tools, ontwikkelingen bij talen en frameworks, etc.

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant