Gestalkt door het Eindhovense Dagblad ivm 2wk gratis krant

Pagina: 1
Acties:

• toro
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07:39
Ja echt gestalkt lijkt het ondertussen wel :(

3 of 4 maanden geleden (ik weet het niet meer uit mijn hoofd) was er een actie "neem 2 weken gratis een krant" in de media dus ik dacht leuk, Ik neem het Eindhovens Dagblad dan.

De acties waren overal in de media, dus je denk dat zit wel goed. En hier ging het dus verkeerd. Normaal mijd ik dit soort dingen als de pest, om dit dus.

Dit doe ik dus nooit meer.

Je moest je N.A.W, mail en je telefoon nummer doorgeven. Had ik het maar niet gedaan.

Nog voor de twee weken voorbij waren werd ik benaderd via de post, email en via de telefoon of ik niet een abonnement wou afsluiten.

Ik had toen aangeven via de telefoon dat het maar was voor 2 weken en niet langer. Op de website (subdomein van ed.nl) die ik toegestuurd kreeg via email koos ik ook afmelden .

Op dag 14 van het abonnement werd ik Weer gebeld en weer ik kreeg een email en weer hetzelfde gedaan en gezegd. Ondertussen kreeg ik via de normale post allemaal reclames van het dagblad.

Dit heeft zich nog zeker 9x herhaald. Ik had toen rechtstreeks contact opgenomen met het Eindhovens Dagblad en het was zowaar stil geworden voor een paar weken.

Verleden week donderdag kreeg ik via de post een speciaal aan mij gerichte aanbieding voor een abonnement van het Eindhovens Dagblad en ik dacht al nee hé.

Op vrijdag kreeg ik weer een email binnen met "Beste heer ******, probeer nu vrijblijvend Eindhovens Dagblad"

En je kan het al raden, en zojuist werd ik opgebeld |:(

Dit is gewoon stalking.

In iedere link die het bedrijf naar mij stuurde vanaf het begin gaf ik aan dat ik geen interesse meer had en dat ik mij af wou melden.

De laatste telefoon gesprekken heb ik duidelijk gemaakt dat dit gewoon stalking is en dan word de verbinding verbroken.

Ik ga nog maar eens stennis schoppen bij de klantenservice van het Eindhovens dagblad, ik ben dit zo beu :/

• Speedmaster
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:39

Speedmaster

Make my day...

Even inlezen: https://autoriteitpersoon...yrechten/recht-van-verzet

ED moet hier gehoor aan geven en al jouw gegevens uit hun systemen verwijderen.

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-11 18:41

Nik

https://www.reclamecode.nl/ is misschien iets waar je mee aan de slag kunt. Of misschien https://autoriteitpersoonsgegevens.nl.

• toro
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07:39
Zojuist de klantenservice gesproken en weer werd mij beloofd dat mijn gegevens verwijderd zouden worden.

Deze keer erbij vermeld als ik weer lastig gevallen ga worden dat ik dan mijn rechtsbijstand ga inschakelen en overal waar te klagen valt hier over, ga klagen.

In /dev/null nobody hears you scream :X

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:45
Heb je ook Twitter? Vaak werkt het wel goed om problemen in het openbaar op te lossen, een Twitter bericht sturen dat het je nu de neus wel uitkomt en of ze willen ophouden ;)

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:04
Ellende geldt ook voor elk (proef)abonnement van de Persgroep zoals de Volkskrant. Heb je jarenlang ellende van.

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:51
Dit is geen topic voor TL, move naar AZ

Verder met hierboven. Een keer een halfjaar het AD gehad, maar je wordt tot in lengte van jaren gestalkt. Ze wijzen leuk op het recht om uit te schrijven, doch geldt dit alleen als het een koude acquisitie is. Doordat je een proefabo had, is dit niet van toepassing.

Dus veel plezier de komende jaren, er is geen normale manier om hier vanaf te komen. Troost je, na een jaar of vier haken ze wel af. :X

[ Voor 5% gewijzigd door Señor Sjon op 22-08-2016 12:04 ]

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Zolang mensen denken dat ze iets 2 weken "gratis" krijgen, zal dit zo blijven. Speciaal spam-emailadres gebruiken, random telefoonnummer, etc. Of nog beter: proefabo's niet nemen als je het product niet denkt te gaan nemen. Of een dikkere huid krijgen en negeren.

En je realiseren:
Afbeeldingslocatie: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/c3/42/11/c342112f96ad1ba777820ce471d6e6c4.jpg

* gambieter heeft dezelfde ervaring met Britse goede doelen en weigert donaties te doen als het niet zonder adresgegevens kan.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:43

Standeman

Prutser 1e klasse

Wanneer ik dit soort dingen doe (zelden :p) geef ik alleen informatie die echt nodig hebben, in dit geval mijn adres. Nou zijn veel velden in die formuliertjes vaak verplicht, maar dan wordt het jan@lul.com en 06-12345678 als nummer gebruikt ;)

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:12

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Standeman schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 12:16:
Wanneer ik dit soort dingen doe (zelden :p) geef ik alleen informatie die echt nodig hebben, in dit geval mijn adres. Nou zijn veel velden in die formuliertjes vaak verplicht, maar dan wordt het jan@lul.com en 06-12345678 als nummer gebruikt ;)
0612345678 zal je maar als nummer hebben. Hoe vaak zal je dan wel niet gebeld worden met spam. Er zijn natuurlijk tienduizenden mensen die dat als telefoonnummer opgeven...ik zou nummer in ieder geval niet willen hebben, hoe makkelijk hij ook soms kan zijn :P

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:34

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Nomad schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 15:57:
[...]

0612345678 zal je maar als nummer hebben. Hoe vaak zal je dan wel niet gebeld worden met spam. Er zijn natuurlijk tienduizenden mensen die dat als telefoonnummer opgeven...ik zou nummer in ieder geval niet willen hebben, hoe makkelijk hij ook soms kan zijn :P
Ik denk niet dat dit nummer ooit door een NL telecom provider wordt uitgegeven, juist om die reden. Net zoals er vroeger bij de Postbank op rekening 0001234567 (en varianten) een uitgifte blokkade op zat.

Maar Tweakers is ook van de Persgroep, ik hoop niet dat ik ook gestalkt ga worden als ik ooit besluit mijn abo niet te verlengen.... ;)

Specs

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:43

Standeman

Prutser 1e klasse

bvk schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 18:21:
[...]

Ik denk niet dat dit nummer ooit door een NL telecom provider wordt uitgegeven, juist om die reden. Net zoals er vroeger bij de Postbank op rekening 0001234567 (en varianten) een uitgifte blokkade op zat.

Maar Tweakers is ook van de Persgroep, ik hoop niet dat ik ook gestalkt ga worden als ik ooit besluit mijn abo niet te verlengen.... ;)
Doen ze wel, ze hadden mij mod gemaakt :| :P

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:04
gambieter schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 12:09:
Zolang mensen denken dat ze iets 2 weken "gratis" krijgen, zal dit zo blijven. Speciaal spam-emailadres gebruiken, random telefoonnummer, etc. Of nog beter: proefabo's niet nemen als je het product niet denkt te gaan nemen. Of een dikkere huid krijgen en negeren.
Het gebeurt net zo goed met een regulier abonnement. En nee met de vier jaar van hierboven stopt het niet. Ook gegevens die voor andere doeleinden nodig zijn zoals klantenservice wordt door de marketingn***s van van Thillo tot in lengte van tijden misbruikt.

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-11 16:24
ThinkPadd schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 11:54:
Heb je ook Twitter? Vaak werkt het wel goed om problemen in het openbaar op te lossen, een Twitter bericht sturen dat het je nu de neus wel uitkomt en of ze willen ophouden ;)
Ik denk dat dit serieus (helaas) de beste oplossing is op dit moment. Via Twitter of Facebook een publiek bericht sturen met de vraag of ze je geen aanbiedingen meer willen doen.

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:45
Het kan ook altijd nog op deze manier: RemcoDelft in "De telefoon/ gouden gids afmelden" :D

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-11 12:27
Ik heb een soortgelijke ervaring met het ED.

Gratis proefabonnement van mijn moeder gekregen. Ik vul het formulier in. Binnen het kwartier een telefoontje. 040-nogwat. Eindhoven dus. Ja hoor het ED: Ja we zien dat u een proefabonnement heeft afgesloten maar we hebben nu een superaanbieding blablabla. Ik zeg: ik wacht even deze 2 weken af en dan kijk ik wel. Tot ziens.

Weekje later weer gebeld, weer een super aanbieding. Krant voor x per maand korting. Nee dankje zeg ik. Ik merk dat de krant tot 's middags in de brievenbus ligt en daarna linea recta de papierbak in gaat. Oh.. wilt u dan misschien een onlineabonnement met een gratis tablet? Uhhh nee dankje. Ik heb al een tablet.
Oh wilt u dan een goedkoper onlineabonnement zonder tablet? Maar die tablet was toch gratis zei je net? jaa uhh nee blablabla. Ik probeer het gesprek af te kappen dus ik zeg: Jongeman, ik waardeer dat je zo je best doet om iets te verkopen, maar ik heb helaas geen interesse. Zegt ie heel wanhopig: Ja maar meneer, is er dan helemaal niets waar ik u blij mee kan maken???!
Toen moest ik wel effe lachen....en heb die knul vriendelijk verzocht mij niet meer lastig te vallen.

Word nog wel regelmatig bestookt met mails. maar die verdwijnen in gmail direct in de "reclame" bak en daar kijk ik nooit in.

• Paultje3181
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:33
Ja, nu alvast de krant van volgende week met de Lotto uitslagen...

• segil
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:09
Rukapul schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 11:58:
Ellende geldt ook voor elk (proef)abonnement van de Persgroep zoals de Volkskrant. Heb je jarenlang ellende van.
Heel herkenbaar. Jaren geleden had ik een (gratis) abbo op VK banen. Het heeft mij meer dan een jaar geduurd om dat opgezegd te krijgen. 10+ x gebeld, gemaild, geschreven, aanklacht ingediend, hielp allemaal niets. Uiteindelijk stick op de brievenbus geplakt met tekst: GEEN VK BANEN TIJDSCHRIFT!. En zo waar, dat hielp. Sindsdien geen tijdschrift meer. Prutsters, echt.
Pagina: 1