Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Monitor ter vervangen van mijn 8 jaar oude Benq G2400W (pricewatch: BenQ G2400W Zilver, Zwart Destijds best een duur scherm. De HDMI aansluiting is nu gammel en ik gebruik al 2 jaar een vervangende schakelaar om het scherm aan en uit te doen. De orginele aan en uit schakelaar is defect.
Wat is je budget?
Maximaal 450-500 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb helemaal niks met Samsung.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Gewoon thuis op mijn PC met een klassieke, lichtelijk overklokte I5 2500K en Radeon 280x.
Ik gebruik mijn computer voornamelijk voor gewoon internet, youtube en games als ETS2 en Assetto Corsa.
Uiteraard heb ik me zelf al weken verdiept in wat van scherm ik precies wil.
Ik neig eigenlijk wel naar een 34 Inch Full HD als deze LG pricewatch: LG 34UM68-P Wit, Zwart
Alleen gebruik ik nu tijdelijk als scherm mijn TV een Full HD Philips 32 inch en foei die pixels..
Ik ben bang dat met een 34 inch scherm in de lagere prijs klasse je daar toch aan gaat irriteren op het gegeven moment. Maar Ultrawide met Assetto Corsa en ETS2
.
Daarom neig ik nu toch meer naar een 4K monitor, ook om hier in de toekomst meer future proof mee te zijn en een stuk minder pixels te zien. bijvoorbeeld pricewatch: Asus PB287Q Zwart Ik ben me ervan bewust dat mijn computer hier een flinke kluif aan gaat hebben.
Voordeel 34 Inch Full HD
IPS
Minder zwaar voor computer
Wide screen
Voordeel 28 Inch 4k
haarscherp
beter voorbereid op de toekomst
Ik zit al weken te twijfelen over wat ik nou precies wil. Kan een Qhd ook nog een optie zijn?
Het valt me op dat boven de 27 inch de keus rap minder wordt. Heeft dit een reden?
Hopelijk kunnen jullie mij advies geven in de beste keus!
Ik zoek een?
Monitor ter vervangen van mijn 8 jaar oude Benq G2400W (pricewatch: BenQ G2400W Zilver, Zwart Destijds best een duur scherm. De HDMI aansluiting is nu gammel en ik gebruik al 2 jaar een vervangende schakelaar om het scherm aan en uit te doen. De orginele aan en uit schakelaar is defect.
Wat is je budget?
Maximaal 450-500 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb helemaal niks met Samsung.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Gewoon thuis op mijn PC met een klassieke, lichtelijk overklokte I5 2500K en Radeon 280x.
Ik gebruik mijn computer voornamelijk voor gewoon internet, youtube en games als ETS2 en Assetto Corsa.
Uiteraard heb ik me zelf al weken verdiept in wat van scherm ik precies wil.
Ik neig eigenlijk wel naar een 34 Inch Full HD als deze LG pricewatch: LG 34UM68-P Wit, Zwart
Alleen gebruik ik nu tijdelijk als scherm mijn TV een Full HD Philips 32 inch en foei die pixels..
Ik ben bang dat met een 34 inch scherm in de lagere prijs klasse je daar toch aan gaat irriteren op het gegeven moment. Maar Ultrawide met Assetto Corsa en ETS2
Daarom neig ik nu toch meer naar een 4K monitor, ook om hier in de toekomst meer future proof mee te zijn en een stuk minder pixels te zien. bijvoorbeeld pricewatch: Asus PB287Q Zwart Ik ben me ervan bewust dat mijn computer hier een flinke kluif aan gaat hebben.
Voordeel 34 Inch Full HD
IPS
Minder zwaar voor computer
Wide screen
Voordeel 28 Inch 4k
haarscherp
beter voorbereid op de toekomst
Ik zit al weken te twijfelen over wat ik nou precies wil. Kan een Qhd ook nog een optie zijn?
Het valt me op dat boven de 27 inch de keus rap minder wordt. Heeft dit een reden?
Hopelijk kunnen jullie mij advies geven in de beste keus!
[ Voor 3% gewijzigd door bartus1989 op 22-08-2016 11:11 ]