Creative webcam go v.s. W2K

Pagina: 1
Acties:

• chaser_
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-03-2022
Ik krijg mijn creative webcam go niet aan de gang in w2k. In win98 deed ie het nog prima (dus het ligt niet aan de usb poort) en sinds ik w2k draai, detecteert ie hem geneens meer :'(

Iemand een oplossing?

Ook al nieuwe drivers gedownload en derg, werkt allemaal niet :(

Verwijderd

Wordt het misschien verholpen in het service pack van Win2k? Weet niet of je die al hebt geprobeerd, maar je kunt hem hier neerhalen.. :)

edit:
misschien beter in software algemeen?

Verwijderd

Twijfelgeval, maar toch: MOVEN! ;)

• chaser_
Op woensdag 27 juni 2001 20:57 schreef Baba het volgende:
Twijfelgeval, maar toch: MOVEN! ;)
Geen twijfelgeval :) Het ligt niet aan de software maar aan de hardware, want : Als ik mijn externe modem op de USB poort aansluit werkt ie wel gewoon, maar zo gauw asl ik mijn webcam erin druk, doet ie gewoon helemaal niks :(

Duss >:)

Verwijderd

Maar in Win 98 doet-ie het wel, dus ligt het aan Win 2k...

• psilo
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-02-2025
heb je dat service pack nou al geinstalleerd dan ?

• chaser_
Eh, ik zit nu bij sp2, dus daar kan het ook niet aan liggen :(

Maareh, misschien dat er ooit, over een heeeele lange tijd een oplossing komt voor dit probleem :)

Laten we het hopen *D

Verwijderd

heej, anders mag je mijn te gekke webcam wel kopuh... hehe (btw, dis dus niet echt een aanbod adv.)

• Appie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-08 07:36

Appie

F1RST Racing

Ik heb dus hetzelfde probleem, alleen detecteert ie um bij mij wel,maar na 3 sec ziet ie um niet meer.

Het rare is dat hij het wel doet op dit moederbord. (heb laatst ff van moederbord verwisseld met ander systeem, daarop had ik camera vloeiend draaien was overigens wel in ME) Volgens mij heeft het te maken met de ATi Rage Theater Video (onderdeel van Readeon ViVo) , en dat dat proggie van creative daar niet mee overweg kan.
Bij options kan ik um wel wijzigen, maar binnen 3s kapt ie er weer mee.

Bij mij geldt dit btw voor zowel ME als 2k.
Heb de laatste drivers en laatste sw gedowned.

You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!

• chaser_
Dat is dus wel te vergelijken met het probleem dat ik heb, maarjah, ik heb het er ook al met creative over gehad, en die snappen er ook geen bal van :(
Pagina: 1