Mijn vraag
Ik heb een standaard 480 AMD (standaard fan) die temperaturen haalt van ongeveer 70+ graden tijdens het gamen (40 idle) en ik ben dit niet echt gewoon sinds ik pas heb geupgrade van een 5850 amd 1GHz card en first gen i5 (2.7ghz) cpu. Is deze temperatuur acceptabel voor deze GPU?(Andere temperaturen zijn rond de 30 graden. Cpu 30 ook (idle 18)
ik weet nu niet zeker of dit komt door te weinig stroom levering of gewoon dat de standaard koeling niet voldoende is. Als de koeling niet voldoende zou zijn wat kunnen jullie mij aanraden?
Relevante software en hardware die ik gebruik
voeding: coolmasters 700 watt
CPU: AMD 8350 (4ghZ 8 core)
ASRock 970 Extreme4
RAM: 8G DDR3 corsair
Schythe mugen 4 CPU cooler
keyboard : Razer blackwidow
muis: Razer Naga
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
fan speed aangepast met AMD WattMan
Ik heb een standaard 480 AMD (standaard fan) die temperaturen haalt van ongeveer 70+ graden tijdens het gamen (40 idle) en ik ben dit niet echt gewoon sinds ik pas heb geupgrade van een 5850 amd 1GHz card en first gen i5 (2.7ghz) cpu. Is deze temperatuur acceptabel voor deze GPU?(Andere temperaturen zijn rond de 30 graden. Cpu 30 ook (idle 18)
ik weet nu niet zeker of dit komt door te weinig stroom levering of gewoon dat de standaard koeling niet voldoende is. Als de koeling niet voldoende zou zijn wat kunnen jullie mij aanraden?
Relevante software en hardware die ik gebruik
voeding: coolmasters 700 watt
CPU: AMD 8350 (4ghZ 8 core)
ASRock 970 Extreme4
RAM: 8G DDR3 corsair
Schythe mugen 4 CPU cooler
keyboard : Razer blackwidow
muis: Razer Naga
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
fan speed aangepast met AMD WattMan